سرهنگ علی محمدی گفت: سران طوایف و ریش سفیدان نقش مهمی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه دارند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ مهرداد علی محمدی رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام در جمع سران طوایف و ریش سفیدان بخش ماژین شهرستان دره شهر ،گفت: تعامل هدفمند با مردم ، یاریگر پلیس در رسیدن به اهدافش می‌باشد و پویایی و حیات یک جامعه در گرو تعامل شهروندان است که این امر با همکاری و همیاری بزرگان و ریش سفیدان میسر می‌شود.

او افزود: همکاری سران طوایف و ریش سفیدان با نیروی انتظامی در سطح استان این زمینه را ایجاد خواهد کرد که با دریافت به موقع گزارشات مردمی بتوان زمینه‌های بروز جرم در محلات را شناسایی و نسبت به رفع آن‌ها قبل از اینکه فرصت وقوع یا انتشار پیدا کنند به نحو موثرتر و با سرعت بیشتری اقدام کرد.

رئیس پلیس پیشگیری انتظامی استان ایلام ادامه داد: برگزاری چنین نشست‌هایی موجب ارتقای امنیت و سلامت اجتماعی شده و در نهایت رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس را بدنبال خواهد داشت.

 علی محمدی ضمن تقدیر و تشکر از تعامل بزرگان و ریش سفیدان در اجرای ماموریت‌های پلیس بیان کردند: تمامی کلانتری‌ها و پلیس‌های تخصصی می‌بایست از وجود بزرگان در محلات به عنوان بازوی قوی و پشتوانه‌ محکم مردمی استفاده کنند تا شاهد امنیتی مثال زدنی در سطح استان باشیم.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.