رییس شبکه بهداشت و درمان دهگلان گفت: شرکت در مراسم عروسی در روستای قروچای دهگلان موجب شد ۲۰ مهمان از حاضرین مراسم به ویروس کرونا مبتلا شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رضا رمضانی رییس شبکه بهداشت و درمان دهگلان گفت:با وجود هشدار‌های زیاد خودداری از برگزاری آیین عزا و عروسی و شرکت در تجمع‌ها، همچنان برخی شهروندان بدون توجه به قوانین و به صورت غیرمجاز اقدام به برگزاری این مراسم‌ها می‌کنند.

او افزود: با توجه به فرارسیدن فصل بهار و تعطیلی‌های این فصل به شهروندان توصیه می‌شود از سفر‌های غیرضروری و حضور در مکان‌های شلوغ و پرتردد خودداری کنند.

رییس شبکه بهداشت دهگلان  با اشاره به اینکه ویروس مسری انگلیسی بیشتر افراد زیر ۲۰ سال را زمین گیر می‌کند، گفت: در صورت بروز علایمی مانند طب، اسهال و استفراغ، خستگی و ضعف در کودکان، آنان را به مراکز درمانی انتقال دهید، چون شناسایی ویروس انگلیسی سخت است.

رییس شبکه بهداشت با بیان اینکه کنترل ویروس کرونا تنها با همکاری مردم امکان پذیر خواهد بود تاکید کرد: مردم شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت و از حضور در تجمعات، دورهمی‌ها و مهمانی‌های خانوادگی پرهیز کنند.

گفتنی است؛دهگلان با ۶۵ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری شرق سنندج مرکز استان کردستان واقع شده است.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.