رئیس بهزیستی شهرستان خاتم از راه اندازی سه مرکز مثبت زندگی در شهرستان خاتم خبرداد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، با حضور رئیس جمهور، وزیر کار ورفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی به صورت ویدئو کنفرانسی سه مرکز مثبت زندگی در شهرستان خاتم افتتاح شد.

یوسف حیدری رئیس بهزیستی شهرستان خاتم گفت: همزمان با افتتاح دو هزار و ۴٠٠ مرکز مثبت زندگی در سطح کشور سه مرکز مثبت زندگی در شهرستان خاتم افتتاح شد که دو مرکز در هرات و یک مرکز در مروست راه اندازی شد و در حال حاضر چهار نفر مشغول به کار هستند.

حیدری محله محوری را یکی از اهداف مراکز مثبت زندگی بیان کرد و گفت: توجه به خانواده‌های جامعه هدف و توانمند سازی آنها، تاسیس مراکز غیر دولتی در محلات و تشکیل دولت الکترونیکی به‌ منظور کاهش استفاده از کاغذ از دیگر اهداف این مراکز است.

در ادامه رئیس بهزیستی شهرستان خاتم ادامه داد: امسال مبلغ ۴٠ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی در حوزه دامداری و دامپروری، خیاطی و گلدوزی به مددجویان و معلولین پرداخت شده است.

حیدری اظهار داشت: همچنین ٢٠٠ میلیون ریال تسهیلات کمک‌های خیری جهت تامین لوازم خانگی ضروری مددجویان، ١٧٠میلیون تومان تسهیلات تأمین تجهیزات پزشکی، ١٧٠میلیون تومان تسهیلات نگهداری معلولان در مراکز پرداخت شده است.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.