اکبری مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان خوسف از خرید توافقی ۱۲۰ هزار شاخه نرگس خوسفی از نرگس کاران خبر داد.

اکبری مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند،  با اشاره به عملکرد ۳ ماهه این شرکت تعاونی، گفت: امسال برای حمایت از نرگس کاران خوسفی خرید توافقی گل را انجام دادیم و بیش از ۱۲۰ هزار شاخه گل را به استان‌های همجوار ارسال و در بازار روز‌های استان به فروش رساندیم.

او افزود: در ۳ ماه گذشته بیش از ۱۰ هزار نهال گل محمدی، سم، کود و نهاده‌های کشاورزی یارانه‌ای بین کشاورزان خوسفی توزیع شده است.

اکبری بیان کرد: برای افزایش درآمد بیمه شدگان و کشاورزان خوسفی غرفه‌ای برای فروش محصولات ایجاد و پیگیری‌های لازم برای راه اندازی یک سایت انجام شده است.

مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف ادامه داد: برای تسهیل فعالیت و حمایت از کشاورزان، شماره گذاری بیش ۴۰ تراکتور فاقد پلاک انجام شد تا برایشان سهمیه سوخت برقرار شود.

جذب ۴۰۰ نفر در صندوق بیمه روستاییان و عشایرخوسف

اکبری مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف گفت: مرکز خدمات کشاورزی در شهرستان خوسف برای ارائه خدمات فنی و مهندسی ایجاد و مجوز رسمی مرکز خدمات کشاورزی شرکت سبز آفرینان برای تسهیل و اجرای امور اداری کشاورزان نیز اخذ شد.

او افزود: مشاوره رایگان به کشاورزان در حوزه گیاه پزشکی توسط کارشناسان خبره و متخصص از دیگر اقداماتی است که توسط شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف انجام شده است.


بیشتر بخوانید


اکبری با اشاره به طرح خوشه‌های صنایع دستی تصریح کرد: ۲۵۶ نفر از بانوان فعال در حوزه صنایع دستی جذب صندوق بیمه روستاییان و عشایر شدند و قرار شد حق بیمه سال اول آن‌ها از محل تفاهم نامه استانداری و میراث فرهنگی پرداخت شود.

مدیر شرکت تعاونی سبز آفرینان شهرستان خوسف ادامه داد: اهدای احکام بازنشستگی ۱۰ نفر از مستمری بگیران صندوق بیمه روستاییان و عشایر خوسف در روستا‌ها و برگزاری میز خدمت بیمه روستاییان و عشایر در مراسم نماز جمعه خوسف از جمله اقداماتی است که توسط این شرکت تعاونی انجام شده است.

انتهای پیام/ ر ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۰۴ فروردين ۱۴۰۰
خیلی عالی احسن و خدا قوت به شرکت سبز آفرینان خوسف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
خداقوت بهشون ،چه خوب ک حمايت مي کنن از نرگس کارا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۲ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۹ اسفند ۱۳۹۹
عالی، خسته نباشید به شرکت تعاونی سبز آفرینان خوسف