فرمانده انتظامی استان کرمان :

توسعه اقتصادی در مناطق محروم کمک به حل مشکلات امنیتی است

سردار ناظری گفت: با توسعه اقتصادی در مناطق محروم جنوب استان کرمان و ایجاد امید و انگیزه برای مردم، مشکلات امنیتی نیز حل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: بر اساس مطالعات و براورد‌های انجام شده به همت کارشناسان معاونت اجتماعی پلیس در مناطق محروم جنوب استان کرمان، توجه به توسعه اقتصادی و امنیتی در این مناطق یک ضرورت و نیاز جدی است.

او با اشاره به اینکه با توسعه اقتصادی در این مناطق شاهد حل مشکلات امنیتی نیز خواهیم بود افزود: توسعه اقتصادی با دادن وام به مردم و رها کردن این مسئله اصلا کار خوبی نیست و پلیس تا آخرین لحظات برای رسیدن به نقطه مطلوب این حوزه در کنار کمیته امداد و مردم شریف این مناطق خواهد بود.

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: هدف ما در بررسی راهکار‌های توسعه اقتصادی رسیدن به نقطه مطلوب است و انتظار نداریم بدون کارشناسی کاری انجام شود و لازم است به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که فعالیت‌های اقتصادی در این مناطق باعث آسیب به مردم نشود.

سردار  ناظری  گفت: کمک به سرمایه گذاری و درآمد زایی برای مردم باعث ایجاد امید و انگیزه بیشتر آنان خواهد شد و همزمان با فعالیت‌های اقتصادی با ورود تیم‌های جهادی کار‌های فرهنگی گسترده‌ای نیز باید در این مناطق انجام شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار