وزش باد شدید حدود ۱۰ میلیارد تومان به برخی از تأسیسات و درختان شهرستان کوهرنگ خسارت وارد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مرتضی زمانپور فرماندار کوهرنگ گفت: وزش باد شدید حدود ۱۰ میلیارد تومان به برخی از تأسیسات و درختان این شهرستان خسارت وارد کرد.

او افزود: طی روز‌های گذشته وزش باد در این شهرستان که سرعت آن بین ۱۳۰ تا ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت نیز رسید خسارت‌هایی به باغات، درختان، تاسیسات ساختمانی و زیرساخت‌های برق‌رسانی شهرستان وارد کرد.


بیشتر بخوانید


زمانپور اضافه کرد: تلاش می‌شود تا با حمایت‌های مدیریت بحران و نهاد‌های مربوطه این خسارت‌ها برطرف و آسیبی که به تاسیسات عمومی وارد شده سریع‌تر جبران شود.

او با اشاره به محدودیت‌های شدید ترددی بین این شهرستان و استان خوزستان ادامه داد: بیش از ۹۰ درصد تردد‌های بین استانی با استان خوزستان در شهرستان کاهش یافته و تنها موارد ضروری و مجوزدار اجازه ورود به شهرستان را دارند.

زمانپور در خصوص نحوه برخورد با مسافرانی که با عبور از مانع تردد ممنوع در گردنه تاراز وارد استان شده بودند نیز اظهار داشت: این خودرو‌ها شناسایی و با دستور دادستانی مطابق قانون با رانندگان آن‌ها برخورد شد.

او با بیان اینکه این شهرستان برای تعطیلات نوروز پذیرای مسافران نیست گفت: اگرچه هنوز ستاد کرونا در خصوص سفر‌های نوروزی مصوبه‌ای ابلاغ نکرده است، اما با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان خوزستان و خطر شیوع ویروس کرونای انگلیسی، این شهرستان میزبان مسافری نخواهد بود و هیچگونه خدماتی در این خصوص ارائه نمی‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار