مجید الهی راد گفت: از ابتدای اجرای پویش ایران مهربان حدود هشت هزار حامی جدید به جمع حامیان این نهاد اضافه‌شده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه پویش ایران مهربان از امسال و در راستای جذب حداکثری حامی و حمایت ایتام و محسنین در استان اجراشده است، گفت: تاکنون با راه‌اندازی این پویش برای سه هزار و ۳۷۸ فرزند یتیم و سه هزار و ۳۱۷ فرزند محسنین، حامی جذب‌شده است.


بیشتر بخوانید 


او ابراز امیدواری کرد با همکاری کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این تعداد حامی به ۲۰ هزار نفر افزایش یابد.

او اضافه کرد: تاکنون از ۷۵ دستگاه استان خراسان شمالی ۶۵ دستگاه رابط برای این پویش معرفی کرده‌اند و ۲۰ دستگاه نیز سهم تعهد شده خود را پرداخت کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت : تاکنون هفت هزار و ۴۴۱ نفر از حامیان جدید کمک‌های خود را به‌حساب ایتام و محسنین واریز کرده‌اند.

الهی راد ادامه داد: در حال حاضر سرانه هر یک از این بچه‌ها ۴۰۰ تومان است و درصدد هستیم این سرانه را به ۷۰۰ هزار تومان برسانیم.

او افزود : امسال حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از ۳۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان کمک نقدی و غیر نقدی به کودکان یتیم و نیازمند این نهاد داشته‌اند که این کمک‌ها به نسبت سال قبل ۷۰ درصد رشد داشته است.انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.