فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۲ سارق خودرو و اعتراف آن‌ها به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، علیرضا دلیری فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت : پس از سرقت چند دستگاه خودرو، ماموران کلانتری ۲۶ آزادگان تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی عوامل سرقت آغاز کردند.

او گفت : ماموران کلانتری با افزایش گشت‌های هدفمند موفق به شناسایی ۲ سارق شده که قصد سرقت یک دستگاه خودروی پراید را داشتند.

دلیری افزود: همکاران ما با دیدن این صحنه به سرعت وارد عمل شده و در عملیاتی ضربتی هر ۲ سارق را دستگیر کردند.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه افزود: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۲ فقره سرقت خودرو اعتراف و برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

۷  هزار متر پارچه قاچاق در "جوانرود" کشف شد

فرمانده انتظامی استان از کشف ۷ هزار متر پارچه قاچاق به ارزش ۳ میلیارد ریال در شهرستان "جوانرود" خبر داد.

علی اکبر جاویدان افزود: پس از اطلاع ماموران شهرستان "جوانرود" مبنی بر اینکه یک دستگاه کامیون قصد انتقال مقدار زیادی پارچه قاچاق به مرکز استان را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران پلیس با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون مورد نظر در خروجی شهر "جوانرود" شده و در عملیاتی غافلگیرانه نسبت به توقیف خودرو اقدام کردند.

رئیس پلیس استان کرمانشاه گفت: در بازرسی‌های انجام گرفته از کامیون توقیفی، ۷ هزار متر پارچه قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

جاویدان از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی ان‌ها به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

افزایش ساعات کار مراکز شماره‌گذاری خودرو در کرمانشاه

فضل الله شیری رئیس پلیس راهور کرمانشاه از افزایش ساعات کار مراکز تعویض پلاک از امروز (۱۸ اسفتد) تا پایان سال خبر داد.

او گفت: مراکز تعویض پلاک روز‌های شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷ صبح تا ۱۷ عصر و روز‌های پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۵ پذیرای شهروندان خواهد بود.

 شیری افزود: شرط مراجعه به تمامی این مراکز دریافت نوبت شماره‌گذاری از سامانه نوبت‌دهی به آدرس nobatdehi.epolice.ir عنوان کرد.

این مقام انتظامی گفت: بدون دریافت نوبت اینترنتی امکان استفاده از خدمات مراکز شماره گذاری و تعویض پلاک وجود ندارد ضمن اینکه کار همه افرادی که دارای نوبت هستند در همان روز انجام می‌شود .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.