عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: به ما گفتند احراز صلاحیت نشدید، اما علت آن را متوجه نشدیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریدون اصفهانیان، عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه جلسه بین اعضای سابق و جدید این مجموعه، اظهار داشت: ما در فوتبال بودیم، فوتبالی هستیم و در فوتبال باقی خواهیم ماند. امیدوارم که اعضای جدید هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال موفق باشند. جایی که نیاز باشد به فوتبال ایران کمک خواهم کرد و مشکل خاصی نیست.  

او در زمینه پرونده ویلموتس، گفت: می‌دانم که وکیل گرفته‌اند و پرونده در CAS (دادگاه عالی ورزش) در حال بررسی است.  

عضو پیشین هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در خصوص این که آیا قرارداد ویلموتس را به صورت دستوری امضا کرده است یا خیر، گفت: امضای ما برای این بود که بگوییم این قرارداد را رویت کردیم.  

اصفهانیان در ادامه بیان کرد: از کسی ناراحت نیستم. به ما گفتند احراز صلاحیت نشدید، اما علت آن را متوجه نشدیم. با این وجود تا جایی که از ما انتظار وجود دارد باید کمک کنیم.  

او در خصوص وضعیت کمیته داوران نیز تصریح کرد: تاکنون صحبتی در این باره نشده است. مدیران جدید باید جلسه بگذارند و تعیین تکلیف کنند. با توجه به آیین‌نامه فقط یکی از اعضای هیئت رئیسه می‌تواند ریاست کمیته داوران را برعهده داشته باشد. افشاریان با توجه به این که چند سال داور بین‌المللی بوده است می‌تواند کمک کند.  

اصفهانیان در ادامه عنوان کرد: ما همه نوع همکاری را با مهدی تاج انجام دادیم. یکی از مهمترین اقدامات اصلاح اساسنامه بود که انجام شد.

او در زمینه احضار اعضای هیئت رئیسه قبلی به قوه قضائیه برای پرونده ویلموتس، جواب داد: چنین موردی نبوده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار