عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره جلسه تودیع و معارفه در فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمود اسلامیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در ارتباط با جلسه تودیع و معارفه دبیر کل‌های این فدراسیون عنوان کرد: قبل از هر چیز از عزیزی خادم تشکر می‌کنم که از همین ابتدا جنبه‌های اخلاقی را رعایت و از هیئت رئیسه سابق تقدیر و تشکر کرد؛ به هر حال امیدوارم مجموعه جدید هیئت رئیسه در کار خودشان موفق باشند.

اسلامیان درباره تغییر و تحول‌های فدراسیون فوتبال و تاثیر آن روی عملکرد این مجموعه گفت: این دوستان همه از کسانی هستند که سال‌ها در فوتبال بوده اند و از این ورزش شناخت دارند، اما امیدوارم دوستان جدید هیئت رئیسه موفق‌تر از گذشته عمل کنند.

اسلامیان درباره آخرین وضعیت پرونده ویلموتس گفت: چیزی که فیفا گزارش کرده این است که فدراسیون فوتبال ما به دلیل تحریم‌ها نتوانسته پول ویلموتس را بدهد و اگر مشکلات مالی فدراسیون حل شوند، مشکل پرونده ویلموتس نیز حل خواهد شد.

اسلامیان درباره اهمال در پرونده ویلموتس عنوان کرد: طبق نامه‌ای که از فیفا داریم مشکل ما تنها پرداخت نکردن پول ویلموتس است. به همین دلیل این را با قاطعیت می‌گویم که در این پرونده به هیچ وجه اهمالی صورت نگرفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار