رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان گفت: ۵۰ نفر از پرسنل عملیاتی اورژانس ۱۱۵ اهواز علیه بیماری کرونا واکسینه شدند.

فرهنگ کره بندی رییس مرکز اورژانس و فوریت‌های پزشکی خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: ۵۰ نفر از پرسنل عملیاتی اورژانس ۱۱۵ این کلانشهر امروز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه علیه ویروس کرونا واکسینه شدند.

او با بیان اینکه با توجه به سهمیه بندی تعداد واکسن کرونا از طرف سازمان اورژانس کشور، اولویت تزریق واکسن در مرحله اول برای پرسنلی که مستقیما با آمبولانس مخصوص بیماران کرونایی مشغول ارائه خدمات هستند انجام می‌شود، افزود: در نوبت‌های بعدی نیز ۵۰ نفر از پرسنل عملیاتی اولویت بندی شده و واکسینه خواهند شد.

طی هفته‌های گذشته، عملیات تزریق واکسن کرونا برای پرسنل بخش‌های مراقبت‌های ویژه و بخش‌های کرونایی، جانبازان بالای ۵۰ درصد و دچار مشکلات ریوی و کارکنان بخش‌های عادی و عفونی بیمارستان‌های استان خوزستان و کادر بهداشت و درمان انجام شده است و براساس برنامه ریزی‌های انجام شده، گروه‌های در معرض خطر شامل؛ افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و سالمندان واکسینه خواهند شد.

درحال حاضر ۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز و ۸ شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند، به همین دلیل محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های تردد و همچنین تشدید نظارت بر اصناف و بازار بیش از پیش شده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.