مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از اهدای ۴۵ دستگاه تبلت به دانش آموزان نخبه و نیازمند با همکاری خیرین اتاق بازرگانی استان خبر داد.

جمال شیبه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تبلت، تلفن همراه هوشمند و وسایل الکترونیکی به یکی از ضروری‌ترین نیاز‌های دانش آموزان برای ادامه تحصیل و جلوگیری از ترک تحصیل در روز‌های کرونایی تبدیل شده است.

او افزود: به منظور بهبود فضای آموزشی در استان و رفع نیاز‌های تحصیلی و الکترونیکی دانش آموزان، نمایندگی جامعه نیکوکاری ابرار، با شناسایی دانش آموزان نیازمند و جلب منابع لازم از سوی اعضای اتاق بازرگانی، تبلت‌های مناسب و با کیفیت برای بهره بردن از فضای آموزشی مجازی را تهیه و به دانش آموزان نیازمند اهدا کرد.

شیبه با بیان اینکه با همت خیرین و نیکوکاران ۴۵ دستگاه تبلت به ارزش ۱۳۵ میلیون تومان و بسته‌های نوشت افزار به دانش آموزان نیازمند و نخبه تحت پوشش کمیته امداد استان اهدا شد، اظهار داشت: امیدواریم با همکاری مردم سخاوتمند خوزستان و نیکوکاران بتوانیم نیاز‌های آموزشی همه دانش آموزان و آینده سازان ایران را تامین کرده و از بازماندن آن‌ها از تحصیل و مدرسه جلوگیری کنیم.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.