نورمحمدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

عملکرد دولت در حیطه اقتصادی موفق نبود

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره تحقق شعار سال ۹۹ توضیحاتی ارائه داد.

سعید نورمحمدی عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره میزان تحقق شعار جهش تولید در سال گذشته گفت: معتقدم که این شعار عملی نشده است. 

او ادامه داد: دلیل موفق نبودن هم در دو حیطه تقسیم بندی می‌شود؛ نخست تحریم‌هایی که در حوزه مالی و بانکی به ایران تحمیل شد و باعث شد که بسیاری از تولیدکنندگان و صادرکنندگان ایران دچار مشکلات جدی برای جهش تولید شوند.

نورمحمدی افزود: بخش دیگر هم مساله عملکرد دولت بود، زیرا در خود دولت عزم جدی برای این کار وجود نداشت؛ برای مثال در بسیاری از قوانینی که در دستورالعمل‌های صادر شده توسط دولت شاهد بودیم یک مانع جدی وجود داشت و دولت نتوانست به نقش تسهیل‌گری خود برای سرمایه گذاران و تولید کننده‌ها عمل کند.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان تاکید کرد: دولت بعدی قطعا باید هم و غم خود را بر روی معیشت بگذارد و طبیعتا با توجه به مطالباتی که در جامعه وجود دارد دولت بعد نمی‌تواند جز این عمل کند و حتما باید اولویت خود را بر روی این موضوع گذاشته و موانع را رفع کند و تسهیل گری بیشتری برای تولید کننده ها انجام دهد و اینکه چقدر موفق باشد را باید در نتیجه عملکردش مشاهده کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار