معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی از اجرای مجازی برنامه‌های راهیان نور خبر داد.

سرهنگ گودرزی معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی  در گفت و  گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا اعزام اردو‌های راهیان نور برگزار نخواهد شد، اما اجرای برنامه‌ها در فضای مجازی به صورت آنلاین و با پخش مستند از طریق صدا و سیما و شبکه شاد در دستور کار قرار دارد.

سرهنگ گودرزی افزود: این برنامه‌ها از ۲۳ اسفند تا ۲۶ اسفندماه در دو ساعت صبح‌ها از ساعت ۱۰ و بعدازظهر‌ها از ساعت ۱۷ برای دانش آموزان از شبکه شاد اجرا خواهد شد.

او اضافه کرد: برنامه‌های راهیان نور از مناطق عملیاتی فتح‌المبین، فکه، یادمان شهدای هویزه، طلاییه، پاسگاه زید خواهد بود و ۲۶ اسفند هم اختتامیه راهیان نور مجازی در منطقه علقمه برگزار می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی بیان کرد: انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارائه دستاورد‌های دفاع مقدس و تجدید با آرمان‌های امام و شهدا را از اهداف راهیان نور عنوان و بیان کرد: امسال با استفاده از فضای مجازی سعی در ترویج این فرهنگ داریم.

او اضافه کرد: به مناسبت روز ملی راهیان نور ده‌ها برنامه دیگر در سطح شهرستان‌های استان مرکزی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: گلباران قبور شهدا، برگزاری همایش خادمین شهدا، توزیع بسته‌های معیشتی در قالب کمک‌های مومنانه میان افراد نیازمند از جمله این برنامه هاست.

او تاکید کرد: همچنین در ایام نوروز با همکاری صدا و سیما مستند‌های تهیه‌شده در مناطق جنوب از طریق شبکه استانی برای بینندگان پخش می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه روح الله استان مرکزی اظهار کرد: سالیان گذشته در طول سال بیش از ۳۰ هزار نفر از اساتید، دانشجویان، دانش‌آموزان و آحاد مردم به مناطق جنگی جنوب اعزام می‌شدند.

۲۰ اسفند روز ملی راهیان نور است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.