مهمترین حوادث استان یزد در روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مهمترین حوادث استان یزد در روز دوشنبه ۱۸ اسفند ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵۰ کیلوگرم تریاک در یزد

سرهنگ منوچهر نصیری جانشین انتظامی استان یزد، گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه سواری زانتیا مشکوک شده و خودرو را مورد بازرسی قرار دادند.

سرهنگ نصیری افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و سه متهم را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: قاچاقچیان با دستور مقام قضائی، روانه زندان شدند.

سوداگر مرگ در دام پلیس ابرکوه

سرهنگ محمدحسن حسینی، سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان ابرکوه، گفت: با هدف مبارزه با سوداگران مرگ ماموران ایستگاه بازرسی فراغه شهرستان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی یک دستگاه خودرو سواری پراید را متوقف کردند.

سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۴۹ کیلو و ۲۵۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاساز شده بودکشف شد.

او بیان کرد: متهم که فردی ۱۸ ساله ای بود دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ حسینی تصریح کرد: متهم قصد انتقال این محموله را از استان های شرقی به تهران را داشت که با تیز بینی و هوشیاری ماموران پلیس در محور های مواصلاتی شهرستان دستگیر شد.

کشف ۶۱ راس دام قاچاق در يزد

سرهنگ غلامرضا برزگر، سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد، گفت: با هدف اجرای طرح تشديد مبارزه با قاچاق دام و عرضه خارج از شبکه، بررسی موضوع به صورت ويژه در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ برزگر ضمن اشاره به کنترل محورهای مواصلاتی استان افزود: ماموران پليس هنگام کنترل خودروهای عبوری يک دستگاه کاميون بنز تک که با محموله احشام در حال حرکت بود را برای بررسی مدارک متوقف کردند.

او ضمن بيان کشف ۶۱ راس دام زنده (گوسفند) از اين کاميون خاطر نشان کرد: در این رابطه سه نفر دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی استان یزد با بیان اینکه ارزش این محموله دو میلیارد ریال برآورد شده است، تصريح کرد: دام های کشف شده جهت سير اقدامات لازم به قرنطينه دامپزشکی استان تحويل داده شد.

کشف دو میلیارد ريال گیاه زینتی بونسای قاچاق در خاتم

سرهنگ حسین اسماعیلی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم گفت: با هدف مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پليس شهرستان خاتم هنگام گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به يک کامیون هیوندا که از استان های جنوبی عازم مرکز کشور بود مشکوک شدند و خودرو را متوقف کردند.

سرهنگ اسماعیلی افزود: ماموران در بازرسی از اين کامیون تعداد ۱۷ پالت گیاه زینتی بونسای قاچاق کشف کردند.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان خاتم در پايان با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی این محموله را دو میلیارد ريال برآورد کردند، خاطرنشان کرد: در اين خصوص  یک متهم دستگير و به مراجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.