رئیس سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای عضویت مدیر کل ورزش استان مرکزی در هیات مدیره تیم آلومینیوم اراک را لغو کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ،  حمید بهاروند رئیس سازمان لیگ فوتبال در نامه‌ای به مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اراک عضویت عابد حقدادی مدیر کل ورزش استان مرکزی در هیات مدیره تیم آلومینیوم اراک را لغو کرد.


متن نامه به شرح زیر است:

جناب آقای عباسی
مدیرعامل محترم باشگاه آلومینیوم اراک
با سلام
احتراماً پاسخ به نامه شماره ۴۸۰۰/ ب/ آ مورخ ۱۳ / ۱۰ /۹۹ و پاسخ به استعلام انجام شده در ارتباط با الزامات حاکم بر مجوز ملی حرفه‌ای صادره از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به استحضار می‌رساند وضعیت همکاری نامبردگان ذیل با توجه به شرایط استخدامی ایشان به لحاظ مشارکت در امور مدیریتی باشگاه قرار زیر می‌باشد.

آقایان:
۱ بهروز اکرمی معاون محترم سیاسی و امنیتی استان به لحاظ شخصیت امنیتی استان در صورت موافقت بازرسی کل کشور به نام آن می‌باشد
۲ سعید عباسی فعالیت ایشان به نام آن می‌باشد
۳ مصطفی رضایی فعالیت ایشان به نام آن می‌باشد
۴ مجید آنجفی به دلیل فعالیت در منصب دولتی امکان پذیر نمی‌باشد
۵ عابد حقدادی به لحاظ شخصیت نظارت ایشان در ورزش استان و ضرورت جدا بودن باشگاه سازمان‌های نظارتی و بالادستی که مصداق تضاد منافع و همکاران ایشان همکاری ایشان امکان پذیر نمی‌باشد.

حمید بهاروند
رئیس سازمان لیگ فوتبال
رونوشت:
امور سازمان لیگ جهت اطلاع
دبیرخانه سازمان لیگ جهت ثبت در سوابق

حذف مدیر کل ورزش استان مرکزی از هیئت مدیره تیم آلومینیوم

دو روز پیش بعد از باخت سنگین خانگی آلومینیوم اراک با نتیجه ۶ بریک از سپاهان اصفهان عابد حقدادی مدیر کل ورزش استان مرکزی گفته بود که ظرف ۴۸ ساعت باید وضعیت آلومینیوم  مشخص شود.

لازم به ذکر است بهروز اکرمی معاون سیاسی و امنیتی استاندار مرکزی هم به دلیل انتصاب به سمت رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی از سمت رییس هیات مدیره باشگاه آلومینیوم اراک کناره گیری کرد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.