مدیرکل استاندارد خوزستان از محکومیت مسئول کارگاه‌های تولید بتن آماده در بندر ماهشهر به جرم عرضه محصول بی کیفیت و فاقد پروانه استاندارد خبر داد.

رضا قیصی پور مدیرکل استاندارد استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران مجاز هستند به دستور سازمان به محل‌های تولید، بسته بندی، تمرکز، عرضه و فروش کالا‌ها و یا خدمات مشمول استاندارد اجباری وارد شوند و به بازرسی و نمونه برداری بپردازند.

او افزود: طی بازرسی‌های بعمل آمده از کارگاه‌های تولید بتن آماده در شهرستان بندر ماهشهر، ۲ کارگاه که اقدام به تولید و عرضه این محصول بدون اخذ پروانه استاندارد و کیفیت مطلوب می‌کردند را توقیف و مسئول کارگاه‌ها به مراجع قضایی معرفی شدو پس از طی مراحل قانونی از سوی دایره حقوقی این اداره کل، دادگاه آن‌ها را به ۲ سال حبس تعلیقی با رعایت حقوق مکتسبه و حق اعتراض محکوم کرد.

قیصی پور در پایان از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کالای فاقد نشان استاندارد و یا با کیفیت پایین‌تر از حد استاندارد مراتب را با تلفن ۱۵۱۷ و یا پایگاه اطلاع رسانی isiri.org در سامانه رسیدگی به شکایات مردمی اداره کل استاندارد خوزستان در میان بگذارند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.