۱۸۰ میلیارد ریال برای احداث بیمارستان سلماس هزینه شده است

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: تاکنون ۱۸۰ میلیارد ریال برای ساخت این بیمارستان در زمینی به مساحت ۵۲ هزار و ۲۸۴ مترمربع هزینه شده‌است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، یعقوب رضازاده نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۱۸۰ میلیارد ریال برای احداث بیمارستان سلماس هزینه شده است  اظهار داشت: همچنین حدود ۲۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت بیمارستان سلماس طی سال جاری در نظر گرفته شده است.

او تاکید کرد: تاکنون حدود ۷۰ میلیارد ریال از اعتبار پیش بینی شده برای سال جاری نیز تخصیص یافته که امیدواریم تا پایان سال مالی، این رقم افزایش مناسبی داشته باشد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح بیمارستانی با نظارت اداره‌کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی از سال ۱۳۹۱ آغاز شده است و تاکنون حدود ۲۵ درصد پیشرفت اجرایی دارد.

رضازاده با اشاره به لزوم تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل بیمارستان جدید سلماس، بیان کرد: ساخت بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی این شهرستان نیازمند اعتبارات و توجه ویژه است.

او اضافه کرد: روند اجرای این طرح طی سال‌های گذشته به خاطر کمبود منابع مالی کند بود، ولی با نگاه ویژه اعتباری، در حال حاضر عملیات اجرایی آن سرعت گرفته است.

بیمارستان ١۶٠ تخت‌خوابی شهرستان سلماس در جاده سلماس به خوی و در ضلع جنوبی روستای برگشاد احداث می‌شود؛ زیربنای ساختمان اصلی ١٢ هزار و ۲۴۹ مترمربع بوده که شامل بخش‌های اورژانس، اعمال جراحی کوچک، آزمایشگاه و بخش‌های بستری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.