مرادی گفت: یکی از مهم‌ترین موارد صلاحیت دادگاه انقلاب رسیدگی به جرایم علیه امنیت کشور بوده و خط قرمز دستگاه قضایی امنیت و آسایش مردم است.

 حجت الاسلام و المسلمین صادق مرادی  رئیس کل دادگستری خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: یکی از مهم‌ترین موارد صلاحیت دادگاه انقلاب رسیدگی به جرایم علیه امنیت کشور است و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در صدد ایجاد نا امنی در کشور هستند و خط قرمز دستگاه قضایی امنیت و آسایش مردم است و با جدیت و قاطعیت با مخلان سلب امنیت و آرامش مردم برخورد می‌کند و هیچ گونه مماشاتی در این خصوص نخواهد داشت.

او در ادامه بر لزوم افزایش شعب دادگاه و استفاده از قضات با تجربه در این مجتمع تاکید کرد و افزود: در زمینه تحقق عدالت و تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌های مهم و امنیتی در این مجتمع باید شعب دادسرا و دادگاه افزایش پیدا کنند و باید از قضاتی در این مجتمع استفاده شود که از نظر دانش قضایی و تجربه از ویژگی‌های شاخصی برخوردار باشند.

رئیس کل دادگستری خوزستان به همراه برخی از معاونین قضایی، به طور سرزده از شعب مجتمع قضایی دادسرا و دادگاه انقلاب اسلامی اهواز بازدید و روند رسیدگی به پرونده های قضایی و عملکرد قضات و کارکنان این مجتمع قضایی را از نزدیک بررسی نمودند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.