بهره برداری از کتابخانه عمومی پاسارگاد ملایر

بیست و سومین کتابخانه عمومی شهرستان ملایر در روستای ینگی کند با همکاری بانک پاسارگاد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، قدرت الله ولدی، فرماندار ملایر گفت: بیست و سومین کتابخانه عمومی این شهرستان در روستای ینگی کند با نام پاسارگاد با ۷۰۰ میلیون تومان کمک بانک پاسارگاد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان به بهره برداری رسید.

اوافزود: این کتابخانه در زمینی با مساحت ۳۳۰ هزار متر مربع و زیربنای ۱۳۰ متر با ۲ هزار و ۵۰۰ جلد کتاب افتتاح شد.

ولدی بیان کرد: ملایر یکی از شهرستان‌های مهیا برای سرمایه گذاری است و تمامی بستر‌ها برای سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم است.

فرماندار ملایر ادامه داد: ۲۳ کتابخانه عمومی با بیش از ۲۰۰ هزار نسخه کتاب در شهرستان ملایر وجود دارد.

در ادامه قاسمی، مدیرعامل بانک پاسارگاد کشور گفت:کتابخانه پایگاه جوشنده علمی فرهنگی هنری در اقصا نقاط شهر و روستا هاست و این بانک، برای کمک و تجهیز این کتابخانه باز هم آماده کمک هستیم.

او از ۵۶۰ هزار اشتغال ایجاد شده توسط مجموعه بانک پاسارگاد خبر داد و گفت: بیمه پاسارگاد با ۴۴ هزار نمایندگی فعال در کشور، بیش از ۱۲۳ هزار اشتغال ایجاد کرده است و ارزش سهام این شرکت با تمامی شرکت‌های دیگر در بورس برابری می‌کند.

قاسمی به شروع فعالیت‌های اجتماعی و فرهنگی بانک پاسارگاد از سال ۹۲ و همزمان با نامگذاری سال فرهنگ توسط مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: کتابخانه ینگی کند، هفتمین کتابخانه در استان همدان و هفدهمین کتابخانه در کشور است که باهمکاری بانک پاسارگاد ساخته شده است.

مدیرعامل بانک پاسارگاد کشور با اشاره به شعار کلیدی این بانک مبنی بر " آنچه توانسته ایم لطف خدا بوده است" بیان کرد: ساخت ۲۶ مدرسه در سراسر کشور، ۱۱ مدرسه در دست ساخت و تاسیس دانشگاه خاتم، نشان دهنده جدایی ناپذیری اقتصاد و فرهنگ بعنوان دُر سرمایه گذاری‌ها است.

قاسمی ادامه داد: این کتابخانه را باید جزء سرمایه گذاری‌های های آینده ساز و اندیشه ساز کشور بدانیم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.