رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت: با وجود همه تنگنا‌های اقتصادی خراسان رضوی، سال ۱۳۹۹نخستین سالی بود که میزان تحقق درآمد‌های استان به بیش از ۱۰۰ درصد رسید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،رضا جمشیدی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی گفت:  گزارش ۱۱ ماهه امسال خراسان رضوی نشان می‌دهد که  استان خراسان رضوی نسبت به تکلیف ۱۱ ماهه خود در تحقق درآمد‌های مصوب، سه درصد بیشتر عمل کرده است و تا پایان بهمن ماه به پنج هزار و ۳۵۵ میلیارد تومان رسیده که ۹۲ درصد از این میزان مربوط به درآمد‌های مالیاتی و باقی مربوط به سایر درآمدهاست.

او افزود: امسال درآمد‌های مصوب استان خراسان رضوی نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد افزایش داشت و به عدد پنج هزار و ۶۷۴ میلیارد تومان رسید که ۳.۴ درصد از کل درآمد‌هایی است که باید توسط استان‌های کشور وصول شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان رضوی ادامه داد: سهم خراسان رضوی از تولید ناخالص داخلی کشور حدود ۶ درصد است، اما سهم درآمد‌های مکلفی استان حاصل از مالیات حدود ۳.۴ درصد از کل کشور است.

جمشیدی بیان کرد: مجموع اعتباراتی که از ابتدای امسال تاکنون به استان خراسان رضوی ابلاغ شده ۲ هزار و ۳۰۵ میلیارد تومان است که تاکنون ۶۹ درصد از این عدد تخصیص یافته است.

 

انتهای پیام/ ف.غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.