معاون اول رئیس جمهور گفت: ۶ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تأمین کالا‌های اساسی در ۶ ماه نخست سال آینده تخصیص یافته است.

به گزارش حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در جلسه تأمین کالا‌های اساسی با تشکر از بانک مرکزی برای تأمین ده میلیارد دلار ارز برای کالا‌های اساسی در سال ۱۳۹۹ به اختصاص شش میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تأمین کالا‌های اساسی مورد نیاز کشور در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۰، گفت: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از این اعتبار برای واردات دارو و تجهیزات مورد نیاز بخش بهداشت و درمان و مابقی به وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای تهیه کالا‌های اساسی تخصیص یافته است.

معاون اول رئیس جمهور ضمن قدردانی از عملکرد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در موضوع مقابله با کرونا، از مسئولان این وزارتخانه خواست تا با حساسیت نسبت به تهیه دارو بویژه برای بیماران خاص نیز اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

وی با بیان اینکه با برنامه ریزی‌های انجام شده نباید کمبودی در بازار داروی کشور وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید این اطمینان را به جامعه بدهد که دارو‌های مورد نیاز مردم تحت هر شرایطی تأمین خواهد شد.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به گزارش دستگاه‌های ذیربط در خصوص تولید، توزیع و قیمت روغن در بازار، گفت: با توجه به افزایش تولید و توزیع و نیز ذخایر روغن در کشور، نهاد‌های متولی باید با آگاهی بخشی و استفاده از همکاری رسانه‌ها، فضای روانی ایجاد شده که منجر به خرید بیش از حد و احتکار کالا می‌شود را از بین ببرند.

جهانگیری با اشاره به اجماع نظر همه مسئولان کشور برای تخصیص ارز به کالا‌های اساسی و نیز دستور رئیس جمهور مبنی بر لغو یک مصوبه در خصوص افزایش تعرفه واردات روغن، اظهار داشت: البته این شرایط به دنبال برخی تنش‌های روانی ایجاد شده است، اما هیچ منطق و دلیلی برای کمبود روغن در کشور وجود ندارد.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت و رسیدگی دقیق سازمان حمایت از مصرف کنندگان و سازمان تعزیرات بر بازار و پرونده‌های تخلفاتی، از استانداران کشور بویژه استانداران استان‌های مرزی کشور خواست با رصد و نظارت دقیق، موضوع قاچاق روغن را با توجه به افزایش قیمت جهانی این محصول در دستور کار خود قرار دهند.

جهانگیری با تاکید بر اهمیت تنظیم بازار شب عید و تأمین مایحتاج مردم در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان، به مشکلات مردم در تهیه مرغ با قیمت مصوب اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش وزارت جهاد کشاورزی روند تولید این محصول رو به افزایش است و در روز‌های جاری نیز تلاش شده تا میزان عرضه این محصول در میادین میوه و تره بار افزایش یابد، باید با نظارت بیشتر بر نظام تولید و توزیع بازار به یک توازن برسید.

معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه استانداران در ارتباط با قیمت مرغ موظف به همکاری با وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند، خواستار مسئولیت و دخالت بیشتر این وزارتخانه در بحث توزیع و خرده فروشی و نظارت در بازار شد.

وی با اشاره به دغدغه و نگرانی رهبر معظم انقلاب از افزایش قیمت میوه، از وزارت صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به عنوان دستگاه‌های متولی که وظیفه تعادل بخشی به بازار میوه را دارند خواست تا با توجه به برنامه ریزی‌های انجام شده برای تولید، انبار و توزیع میوه، تمام وقت و حتی در تعطیلات نوروز در بازار حضور داشته باشند.

جهانگیری اطلاع رسانی درباره بازار‌ها و اطمینان بخشی به افکار عمومی نسبت به وجود کالا‌های اساسی را در کشور در شرایط موجود موضوعی حائز اهمیت خواند و بر توزیع این کالا‌ها با قیمت مصوب در همه استان‌ها و شهرستان‌ها تاکید کرد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین از استانداران استان‌های مرزی خواست تا از طریق بازارچه‌های مرزی و با کمک تعاونی‌های مرزی تسهیلات و شرایط لازم برای واردات کالا‌های اساسی و میوه مورد نیاز مردم را فراهم کنند، وزارت خانه‌های صمت و جهاد کشاورزی هماهنگی و نظارت نمایند.

در این جلسه که وزیر جهاد کشاورزی و معاونان وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و نیز وزارت بهداشت و درمان پزشکی حضور داشتند مقرر شد؛ واردات کالا‌های اساسی که فهرست آن از طریق وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام می‌شود از طریق مرز‌ها به کشور آزاد شود.

افزایش تولید داخلی و توزیع گسترده کالا‌های اساسی در مراکز خرید توأم با نظارت جدی تا پایان ماه مبارک رمضان و اطلاع رسانی دقیق از میزان ذخایر کالا‌ها و استفاده از ظرفیت رسانه‌ها بویژه رسانه ملی برای اطمینان بخشی از فراوانی کالا‌های مورد نیاز مردم از دیگر مصوبات این جلسه بود.

در این جلسه شانه ساز، رئیس سازمان غذا و دارو با اشاره به واردات دارو و هماهنگی‌های انجام شده با بانک مرکزی برای تخصیص ارز مورد نیاز، گزارشی از واردات واکسن کرونا، دارو‌های خاص و تجهیزات مصرفی بیمارستان‌ها ارائه و اظهار امیدواری کرد: با تخصیص ارز مورد نیاز بخش دارو در نیمه نخست سال آتی تلاش خواهیم کرد مشکلات در این بخش را به حداقل برسانیم.

مفتح، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز با ارائه گزارشی در خصوص ذخایر و واردات روغن و دانه‌های روغنی از افزایش تولید داخلی خبر داد و گفت: بخشی از کمبود‌ها در بازار به دلایل روانی و احتکار کالا و ترس از انتظار تورمی رخ داده است که تلاش می‌کنیم به تدریج بازار را با کمک سایر دستگاه‌ها به تعادل برسانیم.

گیلانی پور، معاون وزیر جهاد کشاورزی نیز با اشاره به افزایش میزان جوجه ریزی توسط مرغداران و توزیع دقیق خوراک طیور و نظارت کامل بر کار مرغداران گفت: در حال حاضر در بسیاری از استان‌ها بیش از نیاز بازار تولید مرغ داریم و در این زمینه تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان به کار خواهیم بست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
ارز4200ی حرف مفت رسید
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۰:۵۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
به چه کسی و برای تهیه چه چیزهای دادید : اعلام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
آفرین
-
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
تاراج بیت المال .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
خسته شدیم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
آخ جوووووووووون یک سفره ی دیگه پهن شد داداش،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس *
۰۹:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
اخ جون 6 میلیارد دلار یعنی 150 هزار میلیارد تومان عجب
خوشبحال اقازاده ها
مردم هم که هاج و واج نظاره گر و پشت خمیده از گرانی ها
بابا جمع کنید این بساط دکان بازی هاتونو ارز4200 تو سفره کدوم بینوا و بیچاره ای دیده شده از گوشت 160 هزار بگیر تا برنج بی کیفیت خارجی 22هزاری و اقلام اساسی که همش به نرخ ارز ازاد گیر مردم میاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
این دولت عقده داره بچه شده، اراده ای برا کار کردن نداره، می خواهد مردم عصبی کنه، با قانون اجرا نکردن، حقوق بازنشسته ندادن، کمبود مرغ تو اوج فراوانی، کمبود روغن تو اوج فراوانی، خدایا بعید می دانم دیگه اصلاح شوند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۱۲ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
فردا می بینی بجای واردات کالاهای اساسی دادن به یه نفر که باهاش موز وارد کرده
Iran (Islamic Republic of)
tat
۰۹:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
ماشاالله جهانگیری با ارز 4200 تنها افتخار و عملکرد 8 ساله جهانگیری ؟؟؟ برای نور چشمها است .با ارز 4200 چرا باید قیمت مرغ و گوشت در این وضعیت باشد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
دوسه ماه حرف نزن تا دورت تموم بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
کدام دارو ، کدام اقلام اساسی ، کدام کمک
الان تو این دوران کرونای لعنتی که باید مردم کمتر در اجتماعات باشند ، باید یا توی صف روغن باشند یا توصف مرغ
اگر کمی تدبیر داشتید این ارز 4200 تومانی را به مردم می دادید تا خود مردم این ارز را به نحو بهتر هزینه میکردند و لازم نبود اقلام اساسی را بصورت دولتی و صفی بین مردم عرضه کنید .
Iran (Islamic Republic of)
Irani
۰۸:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
نون بعضی ها تو روغنه :)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
از زنده بودن خسته شدم از این گرونی
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۷:۵۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
موبایل ،تبلت ،فبلت،هم جزوکالاهای اساسی هستند.حتی شیشه عینک ولنزچشمی درعمل لیزیک، و همه بیماریهای مختلف چشمی شنوایی و حتی دستگاه نوارمغزو...این مواردراهم لحاظ کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام اقای جهانگیرتوان ساماندهی مرغ وتخم مرغ روندارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
۶میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی اختصاص دادیم به نور چشمی هایمان ، اما ملت برای شما از دلار ۲۶هزار تومانی استفاده میکنیم البته با یه دنیا منت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
۶میلیارد دلتر ارز ۴۲۰۰ برای افراد اساسی تخصیص یافته است.باز هم همون آش و همون کاسه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۱۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
چپس چرا کالاهای اساسی هرلحظه گران تر می شود با تخصیص ارز۴۲۰۰تومانی قیمت کالاهای اساسی باید به چهارسال پیش برگرددیعنی مرغ حدودهفت هزارتومان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
اول از همه سهم مهدی را از این ارز کنار بگذار
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۲:۲۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
خاطرمون جمعه که حتی یه سنت هم خرج کالای اساسی نمیشه. خدا رو شکر که بقیه بخش ها شش تا گرفتن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
علی برکت الله جون بریم دم عیدی عیدیمون بگیریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۳ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
کی به شما صلاحیت داده تو مملکت کار کنید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۶ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
کاش دروغ بود، کاش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
بعد از پایان دولت دوازده هم به عملکرد وحساب تمام مسئولان دولت رسیدگی شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
دولت به اصطلاح تدبیر ، در نابود کردن منابع ، استاد است !!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۱۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
دوستان عزیز من نمیدونم شما چرا مدام میاید کامنت میزارید که این کار چه تاثیری در زندگی ما داره.
حقیقت اینه که تا زمانی که آمریکا تحریم ها رو بر نداره وضعیت همینه هیچ کشوری هم در دنیا جرات مخالفت با خواست آمریکا رو نداره.
چه خوشمون بیاد چه نیاد آمریکا رهبر دنیاست و مسیر حرکت کشورهای دیگه رو آمریکا تعیین میکنه هر کشوری هم مخالف باشه تنبیه میشه مثل ایران و یمن و روسیه و کوبا و ...
Iran (Islamic Republic of)
محمد علیزاده
۰۸:۴۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
سلام جووون دل
عزیز اگه بگم همین تفکر باعث شده مملکت ما از لحاظ اقتصاد به این روزگار بیفته والله بیراه نیست .
به خدا قسم آمریکا هیییییچ غلطی نمیتواند بکند اگر و تنها اگر من و تو ایرانی بخواهیم...
یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۸ اسفند ۱۳۹۹
خودت به نفهمی نزن چطور تو بنزین تحریم شد ساخت، حالا مرغ و گوشت نمی تونه؟ نفت نفروشد به جاش انیمیشن تولید کنه، فولاد خام نفروشد محصول تمام شده بفروشی، اینها قصدشان همین هست آمریکا رو فردی قوی جلو دادن که ملت ها بترسند و حساب ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
منظور دلار منسوب به خودتان است؛وای آش همان آش و کاسه همان کاسه؛گرفتاری سال ۹۹تکرار خواهد شد بدبخت و بیچاره مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
اوف ! ایکاش جهانگیری رئیس جمهور بعدی می شد!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
دلخوش نباشید به این مقدار!
France
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
چندهزار میلیارد دلار ارز دولتی را چه کردید؟
Canada
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
واسه اینکه اعتماد دوباره ملت را جلب و جذب کنید
لیست اسامی واردکنندگان کالاهای اساسی را اعلام کنید
اگر اعلام نکنید
پس به جیب خود و بستگان تون رفته
پس شفاف سازی کنید .هر چه زودتر
این خواسته ملت ایران زمین است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
پس از فردا دوستان و هم حزبی‌ها منزل تشریف بیاپرند برای تقسیم سهم هر کدام از این شش میلیارد دلار ۴۲۰۰ که در بازار بالای بیست هزار تومان بفروشند و هزینه تبلیغاتی سال ۱۴۰۰ را ذخیره سازی کنند‌. اگر به فکر مردم هستید و دروغ نمی گویید با همین شش میلیارد به اندازه دو سال مصرف مردم ایران می توانید کالاهای اساسی وارد کنید و با قیمت مناسب به بازار تزریق کنید
Canada
ناشناس
۲۲:۲۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
شفاف سازی کنید
به چه شرکت یا تولیدی یا اشخاصی داده اید
به چه ضوابطی این پولها را گرفته اند
اگر کالاهای اساسی را وارد نکردند و سنگ پای از چین وارد کردند .چه قانونی یا قرادادی برای بازدارندگی و محاکمه شون دارید
باید لیست واردکنتدگان را بیرون دهید
باید شفاف سازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
اخر کارشونه میخان اخرین زربه رو به بیت الامال بزنن وبرن اینا اگه بفکر مردم بودن دلار ۴۲۰۰ به ۲۵ دلار نمیرسوندن
Russian Federation
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
کدوم ارز 4200 تومانی مثل اینکه این چند هزار میلیارد دلار رو هم میخواهید بخورید بسه دیگه کدوم اجناس باارز 4200 تومانی بفروش می‌رسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
بداد مردم برسید
Iran (Islamic Republic of)
مهران
۲۱:۴۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
هیئت دولت بفکر جیب خالی معلم باشد. اگه رتبه بندی صحت دارد احکام رتبه بندی تا پایان اسفند۹۹ صادر شود. دولت ۲۰۰ درصد افزایش حقوق به معلم بدهکاراست.
Netherlands
ناشناس
۲۱:۴۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
شما بگو اون 10 میلیاردی که پارسال خرج کردید چقدرش اومد سر سفره مردم؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
برای دوستان
یا ارزانی در بازار؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۱:۰۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
حالا اینم میگفتی چند میلیارد دلار به جیب تون اختصاص یافته...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
نوشجان ،سفره ای پهنه،همتون باهم به غیر از مردم،
Canada
ناشناس
۲۰:۲۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
شفاف سازی کنید که
کی میخواهد وارد کند
بزرگترین مشکلات وطن ما ....عدم شفاف سازی است
همه دزدان .کلاش ها .اختلاس گران و احتکار گران
پشت نقاب عدم شفاف سازی قایم شده اند
تا شفاف سازی نداشته باشیم
جلوی دزدی .اختلاس وووو گرفته نمیشه
و همین اش و
همین کاسه
همه یک صدا از مجلس و دولت شفاف سازی بخواهید تا فقر و پارتی بازی .زد وبند ووو از بین بره
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۲۰:۱۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
3 میلیارد دلار این داداش 3 میلیارد دلار اون داداش اگه اینطور نیست اعلام کنید قراره چی رو ارزون کنه همه چیز مث دلار 10 برابر شده چی ده برابر نشده که این ارز به اون تعلق گرفته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
بخورید نوش جان دور دور دور شماهاست بچسبید دو دستی که دیر میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
اون هفته قیمت فرش ماشینی ۶ میلیون بود ولی الان درب کارخانه ۱۰ میلیون شده فقط به دلیل ۳۰۰هزار تومن گرانتر شدن مواد اولیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
کمر اقتصاد کشور شکستی با ارزت
Netherlands
مهدی
۱۹:۴۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
تو رو جون هر کی دوست داری، روزهای آخر زحمت نکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
تخصیص ارز یک طرف قضیه است ، مهم اینه که سود آن به مردم برسد نه به عده ای معدود که یا اصلاً کالا وارد نکنند ، یا وارد کنند به قیمت دلخواه بفروشند یا انبار کنند و بعد از رسیدن به سود خود و زد و بندهای اقتصادی آن را در انبار آتش بزنند .
United States of America
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
۶ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کالا‌های اساسی(بخوانید دلال بازی و غذای سگ) تخصیص یافته است
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۳:۱۲ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
همونقدری که شما حق غذا خوردن داری سگ و سایر حیوانات هم دارن خیلی بده که اینقدر خودخواه باشیم که حق سایر مخلوقات رو پایمال کنیم شاید به خاطر همین رفتارهامونه که اینقدر توسط تمام مردم دنیا پس زده میشیم.همون خدایی که انسان رو خلق کرده سگ رو هم خلق کرده خیلی قبل تر از خلقت انسان این مدل صحبت کردن در مورد سایر مخلوقات درست نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
خیلی مملکت مسخره ایی داریم ازقرارمعلوم خوددولت دلاررا کردن 25 هزارتومان پس این دلار 4200تومنی ازکجامیاد دزددرداخله ربطی به امریکاوتحریمهانداردبگفته خوددولت ومسعولان سالهاست که میگن تحریم های امریکا اثر ندارد اثرش درداخل کشور پیدا شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
به سلامتی 5 میلیاردش که حیف و میل کنید با دوستان 1 میلیارد هم سنگ پا وارد کنید، بعد نهاده مرغ و دام و... کمبود و نمی گذارید داخل تولید شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
دست بردارید از جیب ملت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
دم عید برا دوست و آشنا ارز 4200 پخش می کنه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
چکار میکنی با سرمایه مردم؟؟؟؟؟؟
بده به خودمون میدونیم چجور خرج کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
اینم عیدی نور چشمیاشونه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۶ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
این چه چیزیه که مشکل مردم بشتر میشه کم سرمایه ملت را حراج کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
دردی جدید تخصیص خورد آقازاده ها وارد میکنند به دلار آزاد میفروشن
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۸:۲۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
ایشون کاملا درست میگن 6 میلیارد دلار 4200 تومانی بابت هزینه زندگی خانواده دولت { رئیس جمهور و وزرا } جهت تفریح و سفرهای خارجی و خرید ملک در داخل و خارج از کشور به خانواده دولت و خانواده هاشو.ن به همراه اقوام تخصیص یافته البته مردم ایران بدونن این فقط پیش قسطه بقیش بعدا به یه بهونه دیگه میگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
یکسری تسهیلاتی وبودجه ای اختصاص داده میشود برای رفاه حال محرومان ومردم کمتر برخوردار و متاسفانه به محض تصویب شروع میکنند عد ه ای به سو استفاده مثلاً بیمه روستاییان و عشایر دهیاری ها و شوراها با رانت در صندوق بیمه روستایی اقدام به بیمه افرادی میکنند که ساکن شهر ها هستند ویکی هم تحقیق نمی کند روستایی که دویست نفر جمعیت ساکن دار چطور دوهزار نفر بیمه شده روستایی دارد که از هزینه بیت المال هم حق بیمه آنها پرداخت میشود همین میشود که همواره مملکت باکسری بودجه مواجه هست در بحث اشتغال روستایی وام‌های کمیته امداد و بهزیستی و طرحهای محرومیت زدایی هم همین است فقط به نام مستضعفان به کام رانتخوارن آدم میشناسم میلیاردر تحت پوشش کمیته امداد است ووامهای کم بهره گرفته ومن زن سرپرست خانوار بایک بچه معلول جز مستمری ناچیز که جمعا بابچه ام حدود چهارصد تومان میشود هیچ خدماتی ندیدیم وباتوپ تشر هم باما برخورد میکنند بنیاد مسکن خانه های بنیادی ساخته به اسم مستضعفان ساکن روستا چندین بار تقاضا دادم چنان سنگ اندازی کردند که نگو وشرایطی گذاشتند که از عهده ما خارج بودحالا همه خانه هارا دادند به متمکنین شهرنشین خوش نشین با تسهیلاتی که قرار بوده به مردم مستضعف ساکن بدهند هنوز هم آسانتر گرفتندو دریغ از یک خانه که به یک مستضعف ومستحق داده باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۳ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
دلار 4200تومانی را دراختیار کدام آقازاده یا دلال قرار دادین به مردم معرفی کنید
United States of America
ناشناس
۱۸:۰۰ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
بره تو جیب سرمایه داران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
درواقع به دوستان وارد کننده خود تخصیص دادند
به ما مردم که هرچی میرسه با ارز آزاد 25000 تومان میرسه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
با ارز 4200 چیزی که خود مسئولان می گویند باید قیمت کالاهای اساسی خیلی پایین تر از حال حاضر بود اتفاقا بیشترین تورم در مورد همین کالاهای اساسی است پس چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۷:۵۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
باید دوباره کالاهای اساسی کوپنی بشوند ،اما کوپنی الکترونیک!!!!!!!!؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس۹
۱۷:۴۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
ممنون وسپاسگزاریم به فکر عیدی آقا زادها هستید لا اقل سرشان را در جیب مردم نکنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
۶ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تأمین کالا‌های اساسی یا جیب مفسدان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
اگر بگویی 100 هزار میلیارد دلار ارز 1 ریالی در نظر گرفتی و اوضاع مردم فرقی نکند فایده ای ندارد
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۷:۲۸ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
دوباره میخوان پولا رو بدن به اقوام و دوستانشون که بدزدن
Germany
ناشناس
۲۰:۰۵ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
دقیقا آخر کاری تهشا هم بالا بکشن
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۲:۳۱ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام
مردم مواظب حرفهایتان باشید که مسئولیت شرعی دارد
آخرین اخبار