مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی از آغاز طرح نظارت ویژه نوروزی در آذربایجان غربی از ۱۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال آینده خبرداد.

محمد اقوامی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، از آغاز طرح نظارت ویژه نوروزی در استان  اظهار کرد:  در مرکز استان ۲ شعبه کشیک برای این امر وجود دارد که یکی از شعبات برای نظارت بر بازار و دیگری برای رسیدگی بر شکایات هست و از مردم تقاضا داریم در روز‌های پایانی سال و نوروز چنانچه تخلفی مشاهده کردند از طریق سامانه ١٢۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت یا سامانه ١٣۵ تعزیرات حکومتی گزارش تخلف را اعلام کنند، البته همکاران ما در روز‌های تعطیل هم در شعب تعزیرات حضور دارند و مردم می‌توانند با مراجعه حضوری شکایات خود را برای رسیدگی ثبت کنند.

وی ادامه داد: در شهرستان‌های استان هم رئیس سازمان تعزیرات حکومتی بر طرح ویژه نوروزی رسیدگی می‌کنند.
مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی گفت: رسیدگی به پرونده قاچاق ۲۲ طاقه پارچه پرده‌ای و ۴۱۶ ثوب البسه درتعزیرات حکومتی شهرستان ارومیه انجام شد.

محمد اقوامی افزود: حسب گزارش مامورین واحد عملیات اداره مبارزه باقاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی کسب اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر ورود کالا‌های فاقد مجوز ورود از طریق بیراهه به شهر‌های عمقی کشور در مسیر پیرانشهر به ارومیه از یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ تعداد ۲۲ طاقه پارچه طوری (۴۴۳ متر) و ۴۱۶ ثوب انواع البسه خارجی کشف و پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی ارومیه ارجاع گردید.

وی ادامه داد: بنابر گزارش رئیس شعبه چهارم ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز شهرستان ارومیه با توجه به دفاعیات بلاوجه متهم حکم به ضبط کالا و پرداخت یک میلیارد و ۷۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

انتهای پیام/ت ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.