اولین جشنواره مجازی طبخ آبزیان و غذاهای دریایی به همت مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عباس حاج عبداللهی، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان گفت: مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان، قصد دارد با مشارکت مدیریت شیلات استان کرمان، اولین جشنواره مجازی طبخ آبزیان و غذاهای دریایی را برگزار کند.

او درباره شرایط شرکت در این جشنواره بیان کرد: مواد اولیه باید از آبزیان تهیه شود، غذا باید به صورت تزیین شده باشد، هر شرکت کننده فقط یک عکس می‌تواند ارسال کند و شرکت کننده باید به شکل مندرج در پوستر سه کارت نوشته و  در کنار غذا گذاشته و عکس بگیرد. 

حاج عبداللهی تصریح کرد: علاقه مندان برای شرکت در این جشنواره باید روز سه شنبه نوزدهم اسفند ماه از ساعت ۱۰ صبح  تا ۱۸ بعد از ظهر  عکس خود را به  شماره واتس آپ ۰۹۱۷۵۵۶۳۳۰۵ ارسال  کنند. 

 او افزود: شرکت تمام افراد در تمام شهرستان‌های استان کرمان در این جشنواره بلامانع  است و به نفرات برتر، جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رفسنجان هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد فضای همدلی و شادی در منزل با توجه به شرایط کرونایی جامعه، ارتقای سطح آگاهی مردم در خصوص ارزش‌های غذایی آبزیان، ترویج مصرف آبزیان و توسعه فعالیت‌های آبزی پروری عنوان کرد. 

 

پوستر جشنواره طبخ آبزیان

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.