گرشاسبی: مدیران غیر ورزشی هیچ دستاوردی نداشته‌اند

مدیر عامل اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص انتخابات فدراسیون فوتبال توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش  ‌خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا گرشاسبی مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس در مورد انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: مدیران غیر ورزشی هیچ دستاوردی نداشته‌اند. ورزش جذابیت‌های خاص خود را دارد. کسانی که در ورزش به ویژه حوزه فوتبال، کمک می‌کنند انتظار دارند مقام بالاتری را در اختیار بگیرند. وزارت ورزش و جوانان باید یک شاخص ارزیابی داشته باشد.

او افزود: وزارت ورزش باید پیگیر این مسئله باشد که چقدر در فدراسیون فوتبال ورودی داشتیم. این ورودی‌ها چه دستاوردی به جای گذاشته‌اند. هیچ کس در ورزش دلسوز نیست. باید با مدرک این موضوع مهم پیگیری شود.

همه ارکان‌ها در ورزش شاخص ارزیابی خود را دارند

گرشاسابی ادامه داد:همه ارکان‌ها در ورزش، شاخص ارزیابی خود را دارند. تعدادی از مدیران در فوتبال، بر خلاف میل باشگاه و با حمایت بالا دستی‌ها انتصاب می‌شوند. در آموزش و پرورش شاخصی برای انتخاب مدیران وجود دارد. اگر کسی آموزشی ندیده باشد نمی‌تواند برای آن مدرسه مدیر خوبی باشد. در فوتبالمان، دوغ و دوشاب قاطی است.

مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس در پایان صحبت‌های خود تصریح کرد: اگر در فوتبال شاخص ارزیابی وجود داشته باشد، هیچ کسی نمی‌تواند در فضای مجازی خود را بزرگ جلوه دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار