کمیته نقل و انتقالات باشگاه شهر خودرو درباره پیوستن امین قاسمی نژاد به تیم فوتبال استقلال تصمیم می‌گیرد.

به گزارش  ‌خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که گفته می‌شود امین قاسمی نژاد بازیکن شهر خودرو در آستانه پیوستن به تیم فوتبال استقلال قرار دارد، اما این موضوع تکذیب شد.  

جواد طاری سخنگوی باشگاه شهر خودرو ضمن تکذیب این مطلب در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: درخواست رسمی از باشگاه استقلال در مورد جذب قاسمی نژاد دریافت نکردیم. هر گونه نقل و انتقالاتی باید به صورت رسمی به باشگاه شهر خودرو ارسال شود و کمیته نقل و انتقالات باشگاه در این باره تصمیم بگیرد. رحمتی بیان کرده است که با توجه به شرایط موجود به همه بازیکنان نیاز دارد و هر بازیکنی قصد جدایی داشته باشد باید در کمیته نقل و انتقالات که شامل هیئت فوتبال خراسان رضوی، اداره کل ورزش و جوانان مشهد، مدیریت  باشگاه  و کادر فنی است، تصمیم گرفته شود.  

او درباره این که رحمتی پیش از این اجازه جدایی را به قاسمی نژاد داده بود، گفت: زمانی رحمتی اجازه جدایی به قاسمی نژاد داده بود که امتیاز  باشگاه شهر خودرو  به هیئت فوتبال استان خراسان رضوی داده نشده بود، اما اکنون باشگاه به هیئت فوتبال مشهد واگذار شده و به همین علت باید در خصوص هر گونه ورودی و خروجی کمیته نقل و انتقالات تصمیم بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار