پیشنهاد فیلم در نوروز ۱۴۰۰؛

معرفی انیمیشن «روح»/ فیلمی با مفهوم هدف و معنای واقعی زندگی + فیلم

در ایام نوروز، روزانه با یک فیلم سینمایی در ژانر‌ی متفاوت آشنا می‌شوید و این بار نوبت فیلم اکشن «مولان» است.‌

به گزارش خبرنگار حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در ایام نوروز ممکن است شما هم مثل عده زیادی به دنبال پر کردن اوقات فراغت خود باشید. تماشای فیلم‌ها و آثار سینمایی یکی از بهترین راه هاست تا خود را سرگرم کنیم و در کنارش از جذابیت داستان و تعلیق‌های آن لذت ببریم.

ما در این گزارش تماشای انیمیشن «روح» را به شما پیشنهاد می کنیم. این انیمیشن توسط پیت داکتر کارگردانی شده که سابقه بردن دو جایزه اسکار برای انیمیشن «درون و بیرون» و انیمیشن خاطره انگیز «بالا» را دارد. صداپیشگانی مثل جیمی فاکس و تینا فی نیز در این فیلم حضور دارند.

داستان فیلم پویانمایی روح، درباره جو گاردنر آموزگار نوازندگی یک گروه موسیقی در دبیرستان است. جو که همیشه سودای اجرای موسیقی جاز بر صحنه را در سر می‌پرورانده، با تحت تأثیر قرار دادن دیگر موسیقی‌دانان جاز، در یک تمرین آزاد در هالف نوت کلاب، این فرصت نصیبش می‌شود و خود را برای دست یافتن به آرزوهایش آماده می‌کند؛ اما در ادامه حادثه‌ای باعث می‌شود که روح گاردنر از بدنش جدا شود. روح گاردنر در دنیای پیش از تولد با یک روح دیگر آشنا می‌شود و تصمیم می‌گیرد هر طور شده به زمین بازگردد.

در ادامه تیزری از این فیلم سینمایی را ببینید:

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
بهترین انیمیشن دنیا
آخرین اخبار