رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان گفت:امسال میزان کشفیات سرقت در استان کردستان نسبت به سال گذشته ۴۰ درصد افزایش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،سرهنگ عبدالله فاتحی رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان با بیان اینکه میزان وقوع سرقت در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته از ۱۴ درصد رشد برخوردار شده است ،گفت: تا کنون ۷۹ درصد از این جرایم کشف شده و در این زمینه نیز به نسبت سال گذشته شاهد افزایش ۴۰ درصدی بودیم.

او افزود: شهرستان سنندج با ۵۴ درصد، سقز و قروه هر کدام با ۹ درصد در رتبه‌های اول تا سوم استان از نظر وقوع جرایم سرقت را دارند و سروآباد نیز با یک درصد آخرین رتبه شهرستانی استان را دارد.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی کردستان بیان کرد: طبق آمار‌های موجود جرایم سرقت، چهار شهرستان استان شاهد کاهش جرایم سرقت بودند که شامل بیجار با ۲۵ درصد، بانه با ۲۰ درصد، کامیاران با هفت درصد و سروآباد با یک درصد است.

سرهنگ فاتحی با بیان اینکه شهرستان سنندج با ۲۶ درصد و سقز با ۱۹ درصد بیشترین میزان افزایش جرایم سرقت را داشته اند افزود: کاهش جرایم نکته مثبتی در شهرستان‌ها بود که نشان از تاثیر گذاری اقدامات پیشگیرانه داشته و جا دارد در شهرستان‌هایی که شاهد افزایش هستیم این اقدامات بیشتر شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.