دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه گفت:ضابطین دستگاه قضایی در ۱۱ ماهه امسال بیش از سه تن مواد مخدر دراستان کشف کرده اند.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با بیان اینکه مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت‌های مهم نظام است گفت: طی ۴۲ سال از پیروزی انقلاب اسلامی شهدای بسیاری را در راه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده ایم.

کرمی به پیامد‌های مصرف مواد مخدر در جامعه اشاره کرد و گفت: اگر مجاهدت‌های جان برکفان مبارزه با مواد مخدر نباشد، شاهد افزایش تعداد افراد معتاد و متجاهر در جامعه خواهیم بود که وجود این پدیده حس ناامنی را بین مردم افزایش می‌دهد.

دادستان کرمانشاه اظهار داشت: مصرف مواد مخدر علاوه بر کاهش مسئولیت پذیری موجب افزایش انحرافات و آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود.

کرمی با بیان اینکه مقابله و مبارزه با مواد مخدر در استان با جدیت در دستور کار قرار دارد افزود: برخورد با مواد مخدر موضوعی فرادستگاهی است.

او از همه دستگاه‌های استان خواست برای برخورد با این پدیده شوم پای کار باشند و پلیس مبارزه با مواد مخدر را در این راه یاری دهند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه با قدردانی از اقدامات موثر نیروی انتظامی در برخورد با قاچاقچیان و توزیع کنندگان مواد مخدر گفت: از همه شهروندان می‌خواهیم موارد مشکوک را به مراجع قضایی و نیروی انتظامی اعلام کنند تا در اسرع وقت با مجرمان برخورد قاطع صورت گیرد.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.