به مناسبت هفته منابع طبیعی نهالکاری در ۸ هکتار از محوطه اطراف پالایشگاه امام خمینی شازند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، به مناسبت هفته منابع طبیعی در مراسمی کاشت ۵ هزار نهال در ۸ هکتار از محوطه اطراف شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند آغاز شد تا وسعت فضای سبز این شرکت به ۷۶ هکتار برسد.

حسین رجبی فرماندار شازند در این مراسم گفت: عملیات اجرایی ایجاد فضای سبز در ۱۳ هکتار از مناطق مختلف شهرستان آغاز شده که حدود ۸ هکتار به پالایشگاه تحویل داده شده تا ۵ هزار نهال بکارد.

رجبی با بیان اینکه شکل گیری فضای سبز در ورودی ۶ شهر شهرستان شازند آغاز شده افزود: ادامه این محور بین برخی موسسات دولتی و غیردولتی واگذار شده است.

رمضان پور مدیرعامل پالایشگاه امام خمینی شازند ضمن تشکر از کارکنان فضای سبز پالایشگاه و مسئولین مربوطه گفت: پالایشگاه نیازمند فضای سبز به اندازع کافی و طبق استاندارد‌های روز است وخود را ملزم میدانیم در کنار مسئولیت‌های اجتماعی، به محیط پیرامون توجه و خدمات ویژه داشته باشیم و

رمضان پور با بیان اینکه در نظر داریم با کاشت درخت و ایحاد فضای سبز معقول، از انتقال و انتشار آلودگی به اطراف جلوگیری کنیم افزود: پالایشگاه در گذشته بالغ بر ۱۰ درصد را به فضای سبز و درختکاری اختصاص داده بود که از سال گذشته تاکنون ۱۶ هکتار به این مجموعه اضافه شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.