عسگری از بیابان زدایی ۵ هزار هکتار از اراضی شهرستان دهلران خبر داد و گفت: اقدامات منابع طبیعی در بیابان زدایی، جنگل کاری و کاشت نهال قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ مدیر و کارکنان منابع طبیعی شهرستان بمناسبت هفته منابع طبیعی با فرماندار دهلران دیدار کردند.

عسگری فرماندار دهلران در این دیدار با تقدیر از زحمات منابع طبیعی در حوزه‌های مختلف بیابان زدایی، جنگل کاری و طرح‌های آبخیزداری از بیابان زدایی ۵ هزار هکتار از اراضی این شهرستان در سال جاری خبر داد و اقدامات منابع طبیعی در بیابان زدایی، جنگل کاری و کاشت نهال در سال جاری قابل تقدیر دانست.

فرماندار دهلران با اشاره به اینکه سرانه جنگل مراتع در حوزه شهرستان به ازای هر نفر یک هکتار است افزود: امسال ۱۷۰ میلیارد ریال از اعتبارت ملی واستانی در حوزه‌های مختلف منابع طبیعی شهرستان دهلران در حوزه‌ای بیابان زدایی، جنگل کاری و آبخیزداری هزینه شد.

نصراله پارسه مدیر منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران در این جلسه گفت: بمناسبت هفته منابع طبیعی یکهزار و ۵۰۰ اصله نهال در بین پاسگاه‌های مرزی شهرستان دهلران توزیع شد.

او افزود : سالیانه در شهرستان دهلران حدود ۲۵۰ هزار اصله نهال تولید می‌شود که با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ظرفیت تولید نهال در سال جاری به یک میلیون ۲۰۰ هزار اصله رسیده است و این کار برای توسعه کشت درخت اکالیپتوس وتامین نهال مورد نیاز بیان انجام شده است.

انتهای پیام / غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.