سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره شکست تیمش برابر تراکتور تبریز توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مجید جلالی سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره باخت این تیم شمالی برابر تراکتور اظهار کرد: به طور معمول در یک فصل  خیلی کم پیش می‌آید که یک تیم  این همه موقعیت داشته باشد، اما بازی را از دست بدهد. متاسفانه ۵، ۶ بازی پشت سرهم است که ما به زمین مسابقه می‌آییم و خوب بازی می‌کنیم و برابر تیم‌های  ذوب آهن، استقلال، گل گهر، آلومینیوم و  تراکتور موقعیت‌های زیادی به دست آوردیم،   اما در نهایت امتیاز از دست می‌دهیم. من از این همه بدشانسی کلافه هستم.  

او ادامه داد: بازیکنان خیلی خوب نسبت به گذشته بازی می‌کنند و در زمینه‌های مختلف پیشرفت کرده‌اند و هر آنچه به ذهنمان می‌رسد و ابزار‌هایی که باعث موفقیت تیم می‌شود را به کار گرفتیم. همچنین گردش توپ، موقعیت سازی و کنترل حریف  را به خوبی انجام می‌دهیم، اما نمی‌دانم چرا موقعیت‌ها را راحت از دست می‌دهیم. در کل این بازی  ۲ گل از تراکتور خوردیم و فکر نمی‌کنم تراکتور ۲ موقعیت گل  داشت، اما ما ۸ موقعیت داشتیم. شرایط حساسی در جدول داریم و به روز‌های خوب می‌رسیم.  

بازیکنان نساجی نگران بازی می کنند 

سرمربی نساجی درباره این که چرا این تیم شمالی نمی‌تواند توپ‌های آخر را به گل تبدیل کند و مهاجمانش تمرکز ندارند، گفت: در طول بازی بازیکنان ما  صادقانه می‌دویدند. ما روبه‌روی تراکتور یکی از بهترین تیم‌های ایران، آن قدر خوب توانستیم بازی کنیم که آن تیم را به شدت زیر فشار قرار دهیم. ما گل را زدیم، اما یک نفر وظیفه‌اش را به خوبی انجام نداد و گل مساوی را خوردیم. بازیکنانمان نگران بازی می‌کنند. ما اگر یک برد داشته باشیم شرایط بهتر خواهد شد.

جلالی در پایان خاطرنشان کرد:‌ از کمیته داوران می‌خواهم ما را در شرایط سختی که قرار داریم بیشتر درک کند. نیاز داریم داوران باتجربه‌تری بازی‌هایمان را قضاوت کنند. از من توقع نداشته باشید ۶ بازی خودم را کنترل کنم. من هم در کنار زمین هستم و  اگر منصفانه بازی قضاوت شود، فرد بی‌تجربه‌ای نیستم و این موضوع را می‌گویم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار