گل محمدی: از موقعیت هایمان استفاده نکردیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: باید از موقعیت هایمان به خوبی استفاده می‌کردیم که متاسفانه بازیکنان این کار را انجام ندادند.

به گزارشخبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی گل‌محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در نشست خبری پس از دیدار مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که در آبادان  هستیم و جا دارد از شهدای دفاع مقدس یاد کنیم. ان‌شاءالله روح همه آن‌ها شاد باشد. بازی در مجموع خیلی جذاب نبود و با توجه به باد ورزشگاه و شرایط بد چمن بازی خیلی پرموقعیتی را شاهد نبودیم.

او افزود: در این بازی‌ها باید از ضربات ایستگاهی و اشتباهات حریف استفاده کنید که متاسفانه ما این کار را انجام ندادیم. ۲ تیم تمرکز خوبی داشتند و اشتباهاتی نبود و از آن طرف هم ضربات ایستگاهی خوبی داشتیم که نتوانستیم استفاده کنیم. در مجموع بازی هیجان‌انگیز و پر موقعیتی را شاهد نبودیم و فکر می‌کنم یک امتیاز حق ۲ تیم بود.


بیشتر بخوانید


وی افزود: در این شرایط خیلی مهم است که اشتباه نکنید. دروازه‌بان و دفاع‌های ما امروز روز خوبی را پشت سر گذاشتند و از آن طرف باید از تک موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم که این این اتفاق نیفتاد و بازی مساوی شد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دلایل توقف تیمش پس از شش پیروزی توضیح داد: صنعت نفت تیم باکیفیتی است و مربی خوب و بازیکنان تکنیکی خوبی دارد. احساسم این بود که بازی جذابی را شاهد باشیم، ولی شرایط نامناسب زمین و بادی که در ورزشگاه می‌وزید، خیلی تأثیرگذار بود. با این شرایط فکر می‌کنم اکثر بازی‌ها اینجا مساوی تمام شود و بازی هم بی‌کیفیت می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار