استاندار فارس با تاکید بر اینکه در ایام نوروز و اردیبهشت ماه رعایت شیوه ناه‌های بهداشتی باید شدیدتر و با دقت بیشتری انجام شود، عنوان کرد: هر گونه فعالیتی که در رعایت این دستورالعمل‌ها کوتاهی کنند پلمب خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عنایت الله رحیمی با اشاره به شرایط شیوع بیماری کرونا به ویژه ابتلا هموطنان در بعضی استان‌ها به ویروس جهش یافته از همه شهروندان خواست اصول بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه در ایام نوروز و اردیبهشت ماه رعایت این شیوه نامه‌ها باید شدیدتر و با دقت بیشتری انجام شود، عنوان کرد: هر گونه فعالیتی که در رعایت این دستورالعمل‌ها کوتاهی کنند پلمب خواهند شد.

او بیان کرد: منع رفت و آمد خودرو‌ها از ساعت ۲۱ تا ۳ بامداد در همه مراکز شهرستان‌ها برقرار است و عدم رعایت آن منجر به جریمه می‌شود.

استاندار فارس همچنین بر ممنوعیت ورود و خروج از شهر‌های قرمز و نارنجی تاکید کرد.

رحیمی با اشاره به اینکه اکیپ‌های نظارت و بازرسی مکلف به گشت زنی و بررسی شبانه روزی هستند اظهار کرد: این اکیپ‌ها در صورت مشاهده موارد عدم رعایت هر یک از اصول و دستور العمل‌های مصوب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با متخلفین برخورد قانونی می‌کنند.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار