مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تاکنون ۲ نقطه حادثه خیز در شهرستان خانمیرزا اصلاح شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عزیزالله روشن مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تاکنون ۲ نقطه حادثه‌خیز در شهرستان خانمیرزا اصلاح شده است.

او افزود: سه نقطه حادثه‌خیز شامل سه‌راهی بردبر، سه‌راهی ارمند و صالحات در شهرستان خانمیرزا وجود داشت که سه‌راهی بردبر با احداث زیرگذر و سه‌راهی ارمند با احداث میدان اصلاح شد.


بیشتر بخوانید


روشن اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰ مورد تصادف منجر به فوت، ۲۳ تصادف جرحی و ۷۷ تصادف خسارتی در محدوده شهرستان خانمیرزا رخ داده است که در این تصادف‌ها ۲۸ نفر مجروح و ۱۱ نفر جان خود را از دست دادند.

یوسف مرادی فرماندار خانمیرزا نیز با اشاره به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر پرتردد خوزستان گفت: ضرورت دارد تا حذف نقاط حادثه‌خیز این شهرستان تسریع شود.

او افزود: هم‌اکنون جاده ارمند به شهرستان کیار و محور ارتباطی آلونی به ده صحرا به جوانمردی در شهرستان خانمیرزا وضعیت قابل قبولی ندارد که نیازمند اصلاح و ساماندهی فوری است.

مرادی اضافه کرد: از میان این جاده‌ها و نقاط حادثه‌خیز در شهرستان خانمیرزا، تسطیح، تعریض، اصلاح و ساماندهی جاده آلونی به ده‌صحرا به جوانمردی اولویت و ضرورت ویژه‌تری دارد و هزینه مورد نیاز برای تسریع در روند اجرایی این طرح پس از برآورد، از محل اعتبارات پروژه‌های اقتصاد مقاومتی تامین می‌شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار