حسین فلاح جوشقانی در توئیت خود موانع توسعه شبکه اینترنت خانگی را منحصر کردن مخابرات در سیم مسی و داکت‌های زیر زمینی دانست.

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرعت ایتنرنت همواره یکی از موضوعات مهم مورد توجه کاربران بوده است و این مشکل در شبکه اینترنت خانگی بیش از اینترنت همراه به چشم می‌خورد. برای رفع این مشکل قابلیت استفاده از فیبر نوری برای کاربران اینترنت ثابت در نظر گرفته شده، اما استفاده از این فناوری هم با مشکلات خاص خودش رو به رو است. متخصصان این حوزه مشکل اصلی را در زیرساخت‌های موجود برای استفاده از اینترنت خانگی می‌دانند.

در همین راستا حسین فلاح جوشقانی، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی با انتشار توئیتی در حساب کاربری خود درباره این موضوع توضیح داد و مانع اصلی بر سر راه توسعه اینترنت خانگی را انحصاری که مخابرات برای سیم‌های مسی و داکت‌های زیرزمینی در دست دارد، عنوان کرد.


بیشتر بخوانید


در ادامه متن و توئیت منتشر شده توسط فلاح جوشقانی را مشاهده می‌کنید:

"مشکل توقف در توسعه اینترنت خانگی، سرمایه نیست. انحصار مخابرات ایران در سیم مسی و داکت‌های زیرزمینی است که در خصوصی سازی به اشتباه به آن‌ها واگذار شده است. آن‌را رفع کنید! مسوولیت توسعه منظومه‌های ماهواره‌ای هم با سازمان فضایی است نه مخابرات ایران "

توئیت فلاح جوشقانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار