شهرداری ارومیه در نخستین بازی مرحله نیمه نهائی؛ با نتیجه ۳ بر ۲ از سد هراز آمل گذشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، عصر امروز جمعه ۱۵ اسفندماه تیم شهرداری ارومیه در نخستین بازی مرحله نیمه نهائی، به مصاف تیم هراز آمل رفت.

در این دیدار، پیمان اکبری ابتدای بازی را با ترکیب محمدطاهر وادی، سعید مصطفی وند، مسعود غلامی، قاسم کارخانه، میثم صالحی، پوریا یلی و محمدرضا حضرت پور به عنوان لیبرو آغاز کرد.

در ست نخست هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و در کسب امتیازات پا به پای هم پیش رفتند تا در امتیاز ۲۲ بر ۲۰ هراز آمل از شهرداری پیش افتاد که پیمان اکبری مرتضی شریفی را بجای قاسم کارخانه وارد زمین بازی کرد. در ادامه این ست تیم شهرداری با بازی هوشمندانه توانست ۲۹ بر ۲۷ پیروز شود.

دو تیم در ست دوم بازی خوبی به نمایش گذاشتند و همچنان در امتیازگیری پا به پای هم پیش رفتند، اما در نهایت این شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری ارومیه بودند که توانستند ۳۰ بر ۲۸ پیروز ست دوم شوند و در مجموع دو بر صفر از حریف قدرتمند خود پیش بیفتند.

بازیکنان کاله در آغاز ست سوم توانستند با دفاع خوب چند امتیازی از شهرداری ارومیه پیش بیفتند و در نهایت این ست را با نتیجه ۲۵ بر ۲۱ به سود خود به پایان رساندند تا کار به ست چهارم کشیده شود.

ست چهارم باز هم این تیم هراز آمل بود که توانست ۲۵ بر ۱۹ پیروز شود تا هر تیم، دو ست برده داشته باشند و برای مشخص شدن پیروز این دیدار نفسگیر، کار به ست پنجم کشیده شود.

ست سرنوشت ساز پنجم آغاز شد و در همان ابتدا تیم شهرداری ارومیه سه امتیاز از حریف پیش افتاد، اما هراز آمل خیلی زود امتیازات عقب افتاده را جبران کرد و پا به پای شهرداری ارومیه در امتیازگیری آمد، اما در نهایت این تیم شهرداری ارومیه بود که با ارائه یک بازی کم‌اشتباه و حساب شده توانست با نتیجه ۱۵ بر ۱۲ پیروز این ست و در مجموع سه بر دو بازی را به نفع خود به پایان برساند.

تیم شهرداری ارومیه برنده دیدار نخست مرحله نیمه نهائی شد تا در صورت پیروزی در بازی دوم روز یکشنبه، به فینال لیگ برتر برسد.

در این دیدار محمدمهدی شهریاری استاندار ورزش دوست آذربایجان‌غربی به همراه جمعی از اعضای شورای شهر ارومیه با حضور در سالن فدراسیون والیبال از نزدیک به تماشای بازی تیم شهرداری ارومیه پرداختند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.