شرکت اپل گواهی جدیدی را برای ساخت اتصالی هوشمند دریافت کرده که گفته می‌شود این اتصال برای آیفون ۱۳ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل به تازگی حق ثبت اختراع جدیدی را از اداره ثبت اختراعات و علائم تجاری ایالات متحده دریافت کرده و این گواهی مربوط به یک اتصال هوشمند مغناطیسی جدید است که در چندین سبک طراحی شده است. هنوز هیچ اطلاعیه رسمی از طرف اپل اعلام نشده، اما می‌توان مطمئن بود که چنین شارژری به آیفون ۱۳ راه پیدا کرده است.


بیشتر بخوانید


آیا نسل جدید آیفون بی سیم است؟

همه فکر می کردند که نسل بعدی آیفون کاملاً بی سیم است و فقط با شارژ بی سیم کار می‌کند. چندی پیش، مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد اپل، برنامه اپل برای حذف همه پورت‌های آیفون ۱۳ پرو مکس در سال جاری را فاش کرد. در سال جاری، یادداشت سرمایه گذار از همان تحلیلگر فاش شد که ادعا می‌کند مدل‌های آیفون امسال به جای اینکه USB-C یا بدون پورت باشند، اتصال دهنده Lightning خود را حفظ می‌کنند.

آیفون 13 ممکن است بی سیم نباشد اما رابط کاملاً جدیدی دارد

اینکه آیا این گزارش‌ها درست هستند یا خیر را باید منتظر بود و دید، قبلاً شارژر MagSafe مبتنی بر Qi را از شرکت اپل دیده بودیم که ثابت شده روی مارک‌های تلفن دیگری نیز کار می‌کند و نشان می‌دهد آن‌ها تا حدی به آینده بی سیم نگاه می‌کنند.

اتصال بی سیم کاربران را از شر کابل‌های آزار دهنده راحت می‌کند

اگر اپل واقعاً تصمیم دارد اتصال هوشمند مغناطیسی اختراع شده خود را در آیفون ۱۳ پیاده سازی کند، جای تعجب نیست. اگرچه دور ریختن کابل‌های Lightning آزار دهنده خواهد بود، اما به نظر می‌رسد چنین ارتباطی ممکن است باعث شود شارژر‌ها کمتر در معرض آسیب خم و پاره شدن قرار بگیرند. در هر صورت مطمئناً آیفون ۱۳ با شارژ بی سیم سازگار است.

آیفون 13 ممکن است بی سیم نباشد اما رابط کاملاً جدیدی دارد

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار