ایستگاه فرستنده دیجیتال صدا و سیمای بخش مرکزی شهرستان زرندیه وصل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ایستگاه فرستنده دیجیتال صدا و سیمای بخش مرکزی شهرستان زرندیه که به دلیل مشکلات فنی قطع شده بود با تلاش همکاران واحد فنی صدا و سیمای استان مرکزی وصل شد.

صدا و سیمای استان مرکزی در سال ۱۳۶۲ به عنوان یک دفتر خبری و در آبان ماه سال ۱۳۶۵ با نصب و بهره‌برداری از یک فرستنده یک کیلو وات رادیویی با پخش برنامه‌های خبری توسط واحد اطلاعات و اخبار فعالیت رسمی را آغاز شد.

این مرکز در سال ۱۳۷۹ برنامه‌های رادیو را با سه استودیوی تولید کرده و پخش روزانه ۱۸ ساعت برنامه را در دستور کار قرار داد که این برنامه‌ها با یک فرستنده ۱۰۰ کیلو وات در تمام مناطق استان مرکزی و قسمتی از استان‌ها هم جوار منتشر می‌شود.

شبکه استانی آفتاب در سال ۱۳۸۲ بخش سیمای این شبکه را به عنوان بیستمین شبکه استانی ایران راه اندازی کرد که در حال حاضر به صورت ۲۴ ساعته برنامه‌های متعددی را به زبان فارسی پخش می‌کند.

صدا و سیمای استان مرکزی اکنون برنامه‌های متنوع را در موضوعات گوناگون فرهنگی، اجتماعی، معارف اسلامی، اقتصادی، علم و فن، بسیج و دفاع مقدس، ورزش و تفریحات سالم، تاریخی، اطلاعات عمومی و سیاسی، جوان، زن و خانواده، نوجوان، کودک و خردسال و عامه مردم تهیه و پخش می‌کند.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.