برگزیدگان نخستین جشنواره محصولات فرهنگی در ارومیه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه، در مراسمی که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و جمعی از مسوولان و فعالان حوزه فرهنگی ترتیب یافت، با رای هیات داوران در بخش "هدایای فرهنگی با موضوع سررسید"، امیر بیرامی از ارومیه مقام نخست را به خود اختصاص داد و آنیتا بانور از مهاباد و سیداحمد حسینی مقدم از ارومیه به ترتیب دوم و سوم شدند.
"در بخش اسباب بازی وعروسک" نیز زلیخا بدری از ارومیه رتبه نخست را کسب کرد، بابک مومنی مقام دوم و صدیقه صادقی هم رتبه سوم این بخش را کسب کردند.

ناصر خدایاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی در آغاز این مراسم اظهار داشت: تولیدات فرهنگی ما ضعیف است و باید تلاش شود در زمینه فرهنگی محصولات ارزشمندی تولید شود تا در آینده جامعه از این محصولات بهره‌مند شود.

او با بیان اینکه دانایی و توانایی ۲ مقوله مهم در اسلام است افزود: توانایی به زبان امروز تبدیل دانش به ثروت است که متاسفانه بسیاری از اوقات نتوانسته ایم دانش را به ثروت تبدیل کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی  ادامه داد: در نخستین جشنواره کالا‌های فرهنگی آذربایجان غربی ۱۱۴ اثر  در دو بخش "عروسک واسباب بازی" و " کالا‌های فرهنگی و سررسید" طی روز‌های دوازدهم و سیزدهم اسفندماه توسط داوران بررسی شد.

انتهای پیام/گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.