ملی پوش شمشیر بازی کشورمان درباره شرایط خود توضیحاتی را بیان کرد.

نیما زاهدی ملی پوش شمشیربازی کشورمان  در اسلحه سابر، در گفت‌وگو با  خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص این که بهترین سین سفره هفت سین کدام است، گفت: از نظر من بهترین سین هفت سین، سبزه است. سبزه نماد حیات و شادابی  است.

نمره ۲۰ را به خود می‌دهم

زاهدی در ادامه بیان کرد: نمره‌ای که در سال ۱۳۹۹ به خودم می‌دهم ۲۰ است. در سالی که کرونا همه را اذیت کرد توانستم به کار مورد علاقه ام یعنی تمرینات شمشیربازی برسم. با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توانستم تمریناتم را در منزل و فضای باز انجام بدهم. در این سال اعتماد به نفسم را بیشتر کردم. خیلی‌ها در این مدت تمرینات ورزشی خود را کنار گذاشتند، اما کرونا باعث نشد تا شمشیربازی را کنار بگذارم.

ملی پوش کشورمان درباره بدترین و بهترین اتفاقات سال ۱۳۹۹ عنوان کرد: بدترین اتفاق این سال، شیوع ویروس منحوس کرونا بود. کرونا کل جهان را درگیر خود کرد. خیلی‌ها به دلیل این بیماری فوت کردند. کرونا باعث شد تا بیشتر در منزل باشم.

گرفتن مدال المپیک آرزوی هر ورزشکاری است

زاهدی درباره المپیک اظهار داشت: المپیک یک سال به تعویق افتاد. آرزوی هر ورزشکاری است که در المپیک شرکت کند و مدال کسب کند. مدال المپیک می‌تواند زندگی ورزشکاران را عوض کند.

کرونا هنوز تمام نشده است

وی در پایان تصریح کرد: از مردم می‌خواهم مسائل بهداشتی را رعایت کنند، چون کرونا هنوز تمام نشده است. خیلی‌ها فکر می‌کنند که دیگر ویروس کووید-۱۹ با ما نیست. کرونا از بین نرفته است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: شمشیربازی ، المپیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار