معاون موساد شرط‌های ۱۲گانه پمپئو برای ایران را غیرواقعی خواند

معاون سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در مصاحبه‌ای شرط‌های ۱۲گانه وزیر خارجه سابق آمریکا برای ایران را «غیرواقعی» توصیف کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، معاون سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در بخش دوم مصاحبه با نشریه عبری‌زبان یدیعوت آحارونوت که امروز منتشر شد، با غیرواقعی خواندن شرط‌های مایک پمپئو، وزیر خارجه سابق آمریکا، برای ایران، به انتقاد از سیاست‌های این کشور و رژیم صهیونیستی در در قبال کشورمان پرداخت.

این مقام موساد که نامش با حرف «ا» مشخص شده است به انتقاد از دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، و همچنین بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، پرداخت و اعلام کرد تمرکز آنان به «تهدیدات ثانویه» بر «تهدیدات اولیه ایران» یعنی همان برنامه هسته‌ای این کشور سایه افکنده است.

او همچنین به انتقاد از شرط‌های ۱۲گانه وزیر خارجه سابق آمریکا پرداخت و آن‌ها را غیرواقعی خواند و همچنین کشورمان را به بی‌ثبات کردن منطقه در سایه وجود این شرط‌های متهم کرد.


بیشتر بخوانید

  • انتقاد مقام موساد از رفتار نتانیاهو در پرونده ایران

معاون سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی در ادامه از انگلیس، فرانسه و آلمان به علت مواضعشان در قبال ایران انتقاد کرد و گفت دورویی آنان در تعامل با ایران به شدت «مشکل‌زا» بود؛ چراکه آنان به آنچه او خواست ایران برای دستیابی به توانایی هسته‌ای خواند، آگاه هستند.

او در این مصاحبه خروج ترامپ از برجام در سال ۲۰۱۸ را هم مورد انتقاد قرار داد و گفت رژیم صهیونیستی تا سال ۲۰۲۵ می‌توانست با این توافق سر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار