ادعای وزیر صهیونیست درباره اقدام علیه برنامه هسته‌ای ایران

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مدعی شد: اگر جهان در مقابل برنامه هسته‌ای ایران نایستد ما باید خود مستقل عمل کنیم.

به گزارش  گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مصاحبه با شبکه آمریکایی فاکس نیوز مدعی شد: اگر جامعه جهانی مانع دستیابی ایران به توانمندی ساخت سلاح هسته‌ای شود که خوب است؛ اما اگر چنین نکرد، ما باید مستقل بایستیم و خودمان از خودمان دفاع کنیم.

گانتز همچنین با اذعان به توانمندی نظامی حزب الله لبنان، مدعی شد: حزب الله صد‌ها هزار راکت در اختیار دارد.

او با نشان دادن نقشه‌ای که گفته شده طبقه بنده شده است، مدعی وجود راکت‌های فراوانی در میان مناطق مسکونی در طول مرز‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی شد.

فاکس نیوز در ادامه مدعی شد گزارش اطلاعاتی سالانه وزارت جنگ رژیم صهیونیستی حاکی از آن است که اسرائیل خود را برای جنگی چند روزه با حزب الله لبنان آماده می‌کند. این شبکه مدعی شد رسانه‌های محلی می‌گویند در درگیری محتمل بعدی، سه هزار هدف لبنانی روزانه به منظور آنچه از پای درآوردن ۳۰۰ رزمنده حزب الله خوانده شده، هدف گرفته خواهند شد.

بنی گانتز، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد اسرائیل انتظار دارد به بمباران گروه‌های مورد حمایت ایران در سوریه که به تسهیل انتقال سلاح به لبنان کمک می‌کنند، ادامه دهد.

عصر دیروز سه کشور اروپایی انگلیس، فرانسه و آلمان که قصد داشتند قطعنامه‌ای ضد ایرانی را به ‌خاطر توقف اجرای پروتکل الحاقی به شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ارائه کنند، از این تصمیم خود عقب نشینی کردند. این امر موجب هراس سران رژیم صهیونیستی و گزافه ‌گویی مقامات این رژیم جعلی از روز گذشته شده است.

ایران هشدار داده بود که هرگونه اقدام علیه جمهوری اسلامی در آژانس و شورای حکام، اوضاع را وخیم‌تر می‌کند و به زیان همه خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Singapore
ناشناس
۱۶:۵۶ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
مرد این میدان ما هستیم برا شما به قول شهید سلیمانی بفرمایید اون وقت ایران متحد رو میبینید که شما رو به زباله دان تاریخ خواهد انداخت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
با اين دولت ضعيف الغيرت هر كسي هم باشد به ما طمع ميكند
Germany
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
بفرمایید این شما و این هم میدان!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
با ای حرفا دارن گور خودشون رومیکنن
آخرین اخبار