حمله پهپادی نیرو‌های یمنی به پایگاه هوایی و فرودگاه عربستان

یگان پهپادی نیرو‌های مردمی یمن اقدام به بمباران پایگاه هوایی ملک خالد و فرودگاه بین المللی اب‌ها عربستان کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن اعلام کرد: یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن توانست صبح امروز (جمعه) مواضع مهم دشمن سعودی را در پایگاه هوایی ملک خالد و فرودگاه بین المللی اب‌ها با سه فروند پهپاد صماد ۳ و قاصف ۲ k هدف قرار دهد.

این حمله در پاسخ به تشدید تجاوز و محاصره مستمر علیه ملت بزرگ یمن انجام گرفت.

گفتنی است یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بامداد دیروز پنجشنبه نیز شرکت سعودی آرامکو را در جده با موشک بالدار قدس ۲ هدف قرار داد. همزمان با این عملیات، پایگاه هوایی ملک خالد در منطقه خمیس مشیط در جنوب عربستان آماج حملات پهپادی قرار گرفت.

این عملیات در واکنش به ادامه محاصره و حملات متجاوزان مسعودی به ملت یمن انجام شد. تشدید حملات مقاومت یمن به حیاتی‌ترین تاسیسات سعودی و مهمترین ستون اقتصاد این کشور و فرودگاه‌های نظامی آن بیانگر توانمندی ارتش یمن در اجرای حملات دردناک به عربستان برای لغو محاصره و جنگ ضد ملت ملت یمن است.

حملات موشکی و پهپادی جدید همزمان با ورود فرستاده ویژه آمریکا در یمن به ریاض صورت گرفته و حامل این پیام است که یمن به لحاظ نظامی کنترل اوضاع را به دست گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۵ اسفند ۱۳۹۹
نابودی این سعودیا صلوات
آخرین اخبار