رقابت های کوپا دل ری؛

لوانته یک _ اتلتیک بیلبائو ۲/ قدیس‌ها دوباره حریف بارسلونا در فینال شدند

تیم فوتبال اتلتیک بیلبائو با پیروزی ۳ بر ۲ در مجموع ۲ بازی رفت و برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، حریف بارسلونا در فینال این رقابت‌ها شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا، موسوم به کوپا دل ری امشب میان تیم‌های فوتبال لوانته و اتلتیک بیلبائو برگزار شد و در پایان ۱۲۰ دقیقه وقت‌های قانونی و اضافه، قرمز و سفیدپوشان که در بازی رفت با تساوی یک - یک مقابل لوانته متوقف شده بودند، توانستند میزبان خود را با نتیجه ۲ بر یک از پیش رو بردارند تا با پیروزی ۳ بر ۲ در مجموع بازی‌های رفت و برگشت، جواز حضور در فینال کوپا دل ری را به دست بیاورند.

راجر مارتی در دقیقه ۱۷ این دیدار لوانته را پیش انداخت، اما رائول گارسیا در دقیقه ۳۰ گل تساوی اتلتیک بیلبائو را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

در نیمه دوم توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و کار به وقت‌های اضافه کشید. الکس برنگر در دقیقه ۱۱۲ موفق شد گل دوم تیمش را وارد دروازه لوانته کند تا قدیس‌ها در فینال کوپا دل ری حریف بارسلونا شوند.


بیشتر بخوانید

بارسلونا ۳ - سویا صفر/ پیکه ناجی کاتالان‌ها شد


اتلتیک بیلبائو که کمتر از ۲ ماه پیش در فینال سوپرکاپ اسپانیا بارسلونا را در ورزشگاه نیوکمپ شکست داد، این فرصت را دارد که با گرفتن دومین جام فصل از کاتالان‌ها، دومین قهرمانی خود در فصل جاری را جشن بگیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار