ملی پوش شمشیربازی کشورمان در رشته سابر، در رابطه با اتفاقات سال ۹۹ توضیحاتی را بیان کرد.

محمد فتوحی ملی پوش شمشیربازی کشورمان در اسلحه سابر، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره اینکه از نظر او بهترین سین سفره هفت سین چیست، بیان کرد: بهترین سین از نظر من سیب است چرا که سیب نماد سلامتی و زیبایی است. در یک سال گذشته همه به این نتیجه رسیدیم که سلامتی یکی از نعمت‌های مهم و بزرگ است. به همین خاطر من در بین سین‌های سفره هفت سین، سیب را انتخاب می‌کنم.

نمی‌توانم نمره خاصی به خودم  بدهم

فتوحی در رابطه با اینکه در سال ۱۳۹۹ به خود چه نمره‌ای می‌دهد اظهار داشت: از نظر ورزشی ما امسال در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکردیم. نمی‌توانم نمره خاصی به خود بدهم. از نظر زندگی شخصی هم در این سال کار خاصی انجام نداده ام و به خود نمره ۱۲ می‌دهم.

فکر نمی‌کردم خیلی درگیر کرونا شویم

وی در ادامه بیان کرد: بدترین اتفاق سال ۹۹ مطمئنا شیوع ویروس کرونا بود. فکر می‌کردم قرار نیست خیلی درگیر این ویروس شویم. دنیا درگیر این ویروس است و این یکی از بدترین اتفاقات سال برای همه مردم کشورمان است. اگر بخواهم به بهترین اتفاق سال ۱۳۹۹ اشاره کنم بایدبه  امید درباره کشف واکسن کرونا اشاره کنم.

تعویق المپیک ورزشکاران را تحت تاثیر قرار داده است

فتوحی در پاسخ به این سوال که مهم‌ترین اتفاق در سال ۹۹ چه بود، تصریح کرد: مهم‌ترین اتفاق امسال تعویق المپیک توکیو بود که همه ورزشکاران دنیا را تحت تاثیر قرار داد. ما نیز از این قاعده مستثنی نبودیم. باید یک سال دیگر تلاش می‌کردیم تا بتوانیم با آمادگی کامل در المپیک شرکت کنیم.

المپیک سقف آرزوی همه ورزشکاران است

وی گفت: المپیک سقف آرزوی ورزشکاران است. هر ورزشکاری که به عرصه قهرمانی وارد می‌شود، رویای المپیک دارد. المپیک توکیو برای همه ما بسیار مهم است. سال‌ها است که من و تمامی دوستانم در شمشیربازی، با رویای المپیک توکیو تمرین و تلاش می‌کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار