انتخاب مرد اول فوتبال در انتظار استعلام‌ها + فیلم

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال دریافت نشدن همه استعلام‌ها را علت تاخیر در برگزاری انتخابات هیات فوتبال مازندران اعلام کرد.

عبدالکاظم طالقانی عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در گفت و گو با بخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با بیان اینکه برای برگزاری انتخابات هیات فوتبال هر اداره یا نهادی کار خودش را باید بکند، گفت: فدراسیون فوتبال وظیفه خود را برای برگزاری انتخابات ریاست هیئت فوتبال مازندران انجام داده و منتظر دریافت پاسخ استعلام همه نامزد‌ها است.

او افزود: دستگاه‌های تعیین کننده صلاحیت افراد برای این پست، پاسخ استعلام ۱۰ نامزد ریاست هیئت فوتبال مازندران را اعلام کردند و تایید یا رد صلاحیت باقی نامزد‌ها را نیز باید اعلام کنند.

عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: نهاد‌های نظارتی اگر استعلام حتی یک نفر را بدون پاسخ بگذارند و مشخص نکنند که آیا آن فرد صلاحیت دارد یا ندارد مابقی نامزد‌ها معطل می‌شوند.

عبدالکاظم طالقانی در پاسخ به این پرسش که انتخابات ریاست هیئت فوتبال مازندران ۱۰ بهمن باید برگزار می‌شود و آیا این تاخیر یک ماهه عادی است؟ گفت: نه اینکه این شرایط عادی باشد، چونکه این شرایط در برخی استان‌های دیگر هم پیش آمده است و در برخی استان‌ها هم جواب استعلام‌ها سریعتر ارسال شده بود.

او با بیان اینکه دستگاه‌های تعیین کننده صلاحیت پاسخ صریحی باید به ما بدهند، گفت: فدراسیون فوتبال آماده برگزاری انتخابات هیات فوتبال مازندران است و بر اساس قانون حداقل یک هفته و حداکثر ۱۲ روز بعد از دریافت همه استعلام ها، انتخابات را برگزار خواهد کرد.

عضو هیئت رییسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که با این روند آیا انتخابات هیئت  فوتبال مازندران در سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد یا خیر گفت: هر زمانی که نتیجه استعلام همه نامزد‌ها اعلام شود و شیوع کرونا نیز مانع برگزاری انتخابات نباشد این انتخابات برگزار خواهد شد.


بهمن‌ماه امسال پایان دوره ۲۵ ساله غلامرضا بهروان رئیس فعلی هیئت فوتبال مازندران بود، اما مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال مازندران هنوز برگزار نشده است.

۱۸ کاندیدا برای پست ریاست هیئت فوتبال مازندران ثبت نام کردند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.