آخرین جزئیات از چهارمین جشنواره داستانک کردی در مهاباد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: داستان‌نویسان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را در قالب داستانک بە جشنوارە داستانک کردی ارسال کنند.

سیامند جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را در قالب داستانک با موضوع آزاد با یکی از گویش‌های زبان کردی به  چهارمین جشنواره داستانک کردی ارسال کنند.

جوانبخت افزود: آثار ارسالی باید با با فرمت word، فونت Unikurd و اندازه ۱۴ به نشانی festival.haje@gmail.com ارسال کرده و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۰۴۴۴۲۲۲۴۸۴۵ با دبیرخانه این جشنواره تماس بگیرند.

او با بیان اینکه سه دوره از این جشنواره تاکنون در سال‌های گذشته با موفقیت در این شهرستان اجرا شده و با استقبال گسترده علاقه‌مندان همراه بوده است، افزود: داستان‌نویسان سراسر کشور می‌توانند آثار خود را از امروز در قالب داستانک با موضوع آزاد با یکی از گویش‌های زبان کُردی بە این جشنوارە ارسال کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد اضافه کرد: همچنین علاقه‌مندان برای اولین بار در این جشنواره می‌توانند مقاله‌های علمی پژوهشی خود را در زمینه داستانک‌های کُردی به این جشنواره ارسال کنند.

جوانبخت ادامه داد: آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران بررسی می‌شود و از بین آنها، پنج اثر برتر انتخاب و در آیین اختتامیه جشنواره با اهدای جوایز نقدی و لوح مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

او گفت: این جشنواره توسط سرویس فرهنگی پایگاه خبری هاژه و با همکاری اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی و شهرستان مهاباد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.