هفته چهاردهم مسابقات لیگ برتر فوتسال با برگزاری ۶ دیدار در شهر‌های مختلف کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهاردهم و پایانی مرحله اول مسابقات لیگ برتر فوتسال امروز جمعه ۱۵ اسفند ماه با برگزاری ۵ دیدار و به صورت هم‌زمان از ساعت ۱۵ در شهر‌های مختلف کشور پیگیری می‌شود.

در این هفته تیم‌های مجتمع فردوس قم و بازار‌های روز کوثر اصفهان بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو شده اند. همچنین تا قبل از شروع هفته چهاردهم تیم‌های گیتی پسند اصفهان، مقاومت البرز و کراپ الوند قزوین از گروه اول و تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه و فرش آرای مشهد از گروه دوم موفق شدند جواز صعود به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ برتر را به دست آورند.

برنامه کامل مسابقات هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

مقاومت البرز - گیتی پسند اصفهان/ سالن انقلاب کرج

در اولین بازی مهم و حساس این هفته امروز ۲ تیم مقاومت البرز و گیتی پسند اصفهان به مصاف هم می‌روند. این دیدار به میزبانی مقاومت و در سالن بدون تماشاگر انقلاب کرج برگزار می‌شود. هر ۲ تیم مقاومت و گیتی پسند موفق شدند جواز صعود به دور دوم رقابت‌های لیگ را به دست آورند و به همین دلیل بازی امروز این ۲ تیم جنبه تشریفاتی خواهد داشت. مقاومت در بازی هفته گذشته به مصاف کراپ الوند قزوین رفت و در پایان موفق شد این تیم را شکست دهد و با ۲۲ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه دوم به دور بعدی راه پیدا کند. همچنین گیتی پسند هم در مصاف با اهورای بهبهان توانست با نتیجه عجیب ۱۰ بر یک به پیروزی دست پیدا کرده و با ۲۴ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله دوم راه پیدا کند.


بیشتر بخوانید


شهید منصوری قرچک - کراپ الوند قزوین/ سالن هفتم تیر قرچک

در دیگر بازی مهم این هفته امروز تیم‌های شهید منصوری قرچک و کراپ الوند قزوین رو به روی یکدیگر قرار می‌گیرند. این بازی به میزبانی شهید منصوری و در سالن بدون تماشاگر هفتم تیر قرچک برگزار می‌شود. تیم فوتسال کراپ الوند قزوین هفته گذشته به مصاف مقاومت البرز رفت و با وجود شکست برابر این تیم، توانست با ۱۶ امتیاز به عنوان تیم سوم جواز صعود به مرحله دوم را به دست آورد. همچنین شهید منصوری قرچک هم هفته گذشته بازی نداشته و با قرعه استراحت رو به رو بود. به همین دلیل با ۱۰ امتیاز در رده ششم جای دارد. قرچکی‌ها اگر بتوانند در بازی امروز برابر کراپ به پیروزی دست پیدا کنند، ۱۳ امتیازی خواهند شد و باید منتظر بازی اهورای بهبهان برابر شهروند ساری باشند. اهورا اگر در مصاف با ساروی‌ها شکست بخورد، شهید منصوری قرچک در لیگ برتر باقی می‌ماند و اهورا باید در مرحله پلی آف بازنده‌ها حاضر شود.

اهورای بهبهان - شهروند ساری/ سالن علی ابن ابی‌طالب (ع) بهبهان

دیگر بازی مهم و حساس این هفته را امروز ۲ تیم اهورای بهبهان و شهروند ساری برگزار خواهند کرد. این مسابقه به میزبانی اهورا و در سالن خالی از تماشاگر علی ابن ابی‌طالب (ع) بهبهان برگزار می‌شود. اهورا برای آن که در لیگ برتر بماند باید امروز در مصاف با شهروند هر طوری شده است به پیروزی دست پیدا کند. بقا یا سقوط اهورا در لیگ برتر به دست خودش است. اگر آن‌ها بتوانند شهروند را شکست دهند در لیگ باقی خواهند ماند، اما اگر برابر این تیم شکست بخورند و از آن سو شهید منصوری هم بتواند کراپ را شکست دهد، در این صورت این شهید منصوری است که در لیگ برتر می‌ماند و اهورا باید در پلی آف بازنده‌ها بازی کند. حضور شهروند ساری در مرحله پلی آف بازنده‌ها قطعی شده است و بازی امروز آن‌ها برابر اهورای بهبهان جنبه تشریفاتی خواهد داشت.

فرش آرای مشهد - مس سونگون/ سالن شهید بهشتی مشهد

در دیگر بازی جذاب این هفته امروز تیم‌های فرش آرای مشهد و مس سونگون مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. این دیدار به میزبانی فرش آرا و در سالن بدون تماشاگر شهید بهشتی مشهد برگزار می‌شود. هر ۲ تیم فرش آرا و مس سونگون موفق شده‌اند جواز صعود به دور بعدی لیگ برتر را به دست آورند و به همین خاطر بازی امروز آن‌ها چندان حساس نخواهد بود. هر ۲ سرمربی می‌خواهند در این مسابقه از بازیکنانی استفاده کنند که کمتر به بازی ها رسیده اند. فرش آرا هفته گذشته در بازی برابر راگای تهران موفق شد با نتیجه نزدیک یک بر صفر به پیروزی دست پیدا کند و با این برتری به عنوان تیم دوم به دور بعدی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد. همچنین تیم مس سونگون هم در مصاف با ایمان شیراز با ۳ گل به پیروزی رسید و با ۲۶ امتیاز به عنوان تیم اول جواز حضور در دور بعدی مسابقات لیگ برتر را به دست آورد.

ایمان شیراز - ملی حفاری اهواز/ سالن شهید ابوالفتحی شیراز

در آخرین مسابقه این هفته امروز ۲ تیم ایمان شیراز و ملی حفاری اهواز در دیداری تشریفاتی به مصاف هم می‌روند. این بازی به میزبانی ایمان و در سالن خالی از تماشاگر شهید ابوالفتحی شیراز برگزار می‌شود. هر ۲ تیم ملی حفاری و ایمان شیراز تکلیفشان در لیگ برتر مشخص شده است. ایمان تا قبل از هفته چهاردهم با کسب ۲ امتیاز در رده هفتم جدول جای دارد و برای بقا در لیگ برتر باید در مرحله پلی آف بازنده‌ها شرکت کند. همچنین ملی حفاری هم با ۱۳ امتیاز در رده پنجم قرار گرفته و با این نتیجه موفق شده است در لیگ باقی بماند. ایمان شیراز هفته گذشته برابر مس سونگون با ۳ گل شکست خورد و ملی حفاری هم در مصاف با کوثر اصفهان موفق شد با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی دست پیدا کند.


بیشتر بخوانید


البته با اعلام سازمان لیگ برتر فوتسال دیدار تیم‌های سن ایچ ساوه و راگای تهران که قرار بود امروز برگزار شود، به دلیل تشریفاتی بودن و با موافقت هر ۲ باشگاه لغو شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار