کارشناس هواشناسی استان قزوین از ورود سامانه بارشی از اواخر وقت امروز به استان خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، آخوندی کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: بر اساس خروجی مدل‌های هواشناسی، وضعیت امروز جوی در سطح استان قزوین به نسبت پایدار است و از اواخر وقت امروز سامانه بارشی جدید وارد استان می‌شود.

وی افزود: با وورد سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امشب به استان قزوین، شاهد افزایش ابر و بارش‌های پراکنده در استان خواهیم بود و در این مدت دمای هوا در استان کاهش پیدا می‌کند.

کارشناس هواشناسی استان قزوین خاطرنشان کرد: فردا در اکثر مناطق استان قزوین شاهد بارش باران خواهیم بود و بارش‌ها در مناطق کوهستانی و سردسیر به شکل برف خواهد بود و در برخی مناطق احتمال رگبار، رعد و برق و حتی بارش تگرگ پیش بینی می‌شود.

آخوندی تصریح کرد: عمده فعالیت این سامانه بارشی در روز جمعه اتفاق می‌افتد و بر همین اساس احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن رودخانه‌ها و مسیل‌ها وجود دارد و در گردنه‌های استان نیز شاهد بارش برف و کاهش دید افقی خواهیم بود.

وی افزود: این سامانه بارشی تا ظهر روز شنبه به صورت کامل از استان قزوین خارج می‌شود و وضعیت جوی تا روز یکشنبه به نسبت پایدار خواهد شد.

کارشناس هواشناسی استان قزوین گفت: به لحاظ دمایی هم روز گذشته دمای هوا در شهر رازمیان به ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر رسید و دمای هوا در همان ساعت در شهر قزوین ۱۵ درجه سلسیوس بالای صفر بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.